اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شیراز:

وزارت نیرو نباید در اجرای سد تنگ سرخ شانه خالی کند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مسئولان نباید اجازه دهند وزارت نیرو با شانه خالی کردن از وظایف خود، اجرای تمام مراحل سد تنگ سرخ را به وزارت کشور انتقال دهد.

وزارت نیرو نباید در اجرای سد تنگ سرخ شانه خالی کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن معین صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: از استاندار این استان درخواست داریم با توجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر اجرای 50 درصد این طرح سد تنگ سرخ توسط وزارت کشور و مابقی توسط وزارت نیرو این مصوبه به درستی اجرا شود.
معین ادامه داد: در حال حاضر وزارت نیرو با اخلال و بهانه‌جویی در مطالعات خود می‌خواهد تمام امور مربوط به این سد را به وزارت کشور بدهد که از استاندار فارس درخواست داریم تا دستور ریاست جمهوری اجرا و سهم‌ها طبق تعهدات مشخص شده اجرایی شود.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: معتقدیم نباید این طرح تعطیل شده و اجرای آن به گردن شهرداری و وزارت کشور بیفتد.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها به عنوان هیئت داوری در اجرای برخی طرح‌های سدسازی کشور مشورت و نظر می‌دهند درخواست داریم، داوری این سد را به منتخبان دانشگاه شیراز واگذار کنند تا تعهد آنان به مسائل کارشناسی بیشتر شود.
معین همچنین از نمایندگان شیراز در خانه ملت و مجمع نمایندگان استان فارس خواستار همکاری برای اجرای طرح سد تنگ سرخ شد.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح‌های هدف 90 در شهر شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون که درآمد متناسب با بودجه شهرداری این شهر در حال انجام است درخواست داریم شهردار شیراز در اجرای پروژه‌های عقب افتاده هدف 90 تسریع دهد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول