اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر:

هماهنگی میان میراث فرهنگی و وزارت نیرو زمان‌بر است

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: هماهنگی میان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و موسسه ملی گنجینه آب ایران که زیرشاخه وزارت نیرو است زمان زیادی را صرف کرد.

هماهنگی میان میراث فرهنگی و وزارت نیرو زمان‌بر است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امین محمود زاده پیش از ظهر امروز در جلسه آغاز مشارکت سازمان ملی گنجینه آب ایران در مرمت و استحکام بخشی پل گرگر اظهار داشت: هماهنگی میان دو دستگاه دولتی با دو دید به آثار تاریخی بسیار دشوار بود و زمان زیادی را به خود اختصاص داد.
وی با اشاره به اینکه دید میراث فرهنگی و وزارت نیرو در آثار تاریخی تفاوت دارد، گفت: تلاش زیادی انجام شد تا دید دو طرف تعدیل شده و به هم نزدیک شد و این مهم زمان زیادی را صرف کرد.
محمود زاده با اشاره به توان مالی وزارت نیرو تاکید کرد: پروژه پل گرگر در سال گذشته بزرگ‌ترین پروژه سازمان میراث فرهنگی در یک سال گذشته است در صورتی که انجام چنین پروژه‌هایی برای وزارت نیرو بسیار ساده و آسان است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح‌های اجرایی برای این پل در کمیته فنی سازمان میراث فرهنگی کشور به ثبت رسیده و تصویب شده است، تاکید کرد: همه اتفاقاتی که قرار است در این پل رخ دهد به صورت طرحی مدون در کمیته فنی میراث فرهنگی کشور بررسی و تصویب شده است.
محمود زاده با تاکید بر اینکه مردم از وضعیت کنونی نگران هستند، گفت: در شرایط کنونی پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر تلاش کرده است تا شرایط را برای انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی توضیح دهد و تا حدی شرایط را برای آنها تشریح کند.
در این مراسم کارگاه پل گرگر از سازمان میراث فرهنگی به سازمان ملی گنجینه آب ایران برای مشارکت و مرمت تحویل داده شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول