اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

فضیلت‌های اخلاقی موجب تقویت روحیه پلیس است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان گفت: فضیلت‌های اخلاقی موجب تقویت روحیه پلیس و انجام ماموریت‌های بهینه می‌شود.

فضیلت‌های اخلاقی موجب تقویت روحیه پلیس است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم‌ قائدرحمتی ظهر امروز در مراسم پایانی نخستین دوره بصیرت روسا و مدیران فرماندهی انتظامی گیلان در زیباکنار این شهر ارتقای بصیرت کارکنان پلیس را از سیاست‌های اصلی نیروی انتظامی دانست.
وی با بیان اینکه بصیرت موجب تسهیل و روان سازی ماموریت‌های پلیس می‌شود، تصریح کرد: بهره‌گیری از استادان زبده و آگاه موجب ارتقای علوم دینی، انسانی و... پلیس شده و در راستای بهره‌مندی هر چه بیشتر پلیس در این دوره از استادان خبره و آگاه به ویژه از استادان علوم دینی برای تدریس استقبال می‌شود.
رئیس پلیس گیلان دوره بصیرت را برای پلیس یک ضرورت خواند و افزود: با توجه به اینکه برخی از ماموریت‌های پلیس مقابله با عوامل جرم‌زا و افراد ناهنجار بوده، تقویت مبانی و فضیلت‌های اخلاقی موجب تقویت روحیه پلیس و انجام ماموریت‌های بهینه می‌شود.
وی گیلان را از نظر بهره‌مندی از استادان خوب، استان ارزشمند دانست و بیان داشت: وجود این استادان موجب تسهیل در امور پلیسی می‌شود.
قائدرحمتی خواستار تداوم برگزاری دوره‌های بصیرت شد و اذعان داشت: اختتامیه این دوره‌ها نباید به منزله توقف باشد‌ و باید با عملی کردن دروس آموخته شده و استمرار در مصاحبت با اهل علم و تقوا، شاهد رشد روزافزون بصیرت در خود باشیم.
وی با تأکید بر اهتمام جدی در حسن اجرای دوره بصیرت به تشریح دستورالعمل و چگونگی اجرای صحیح دوره مطابق با دستورالعمل و انجام برنامه‌های نو و جدید پرداخت و گفت: یکی از اثرات مهم دوره بصیرت ایجاد و فضاسازی معنوی، اخلاقی و تاثیرگذاری در تحکیم مبانی انضباط و تعالی رفتار در بین کارکنان است.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان تصریح کرد: باید تلاش شود تا از تجارب و نقاط قوت دیگر نیروهای مسلح ارتش و سپاه در کیفی‌تر برگزار کردن دوره استفاده و از اساتید و مسئولان مراکز علمی، مذهبی و امنیتی که از توان علمی و تجارب و فن سخنوری بالایی برخوردار هستند، استفاده به عمل آید.
وی اذعان داشت: ارائه مطالب آموزشی توسط اساتید در چارچوب حوزه کلاس موجب ارتقای بصیرت کارکنان می‌شود.
قائدرحمتی با بیان اینکه توانمندی خوبی در واحدهای نیروی انتظامی وجود دارد، ابراز داشت: ضرورت دارد در این راستا برنامه‌ریزی و تقسیم کار صورت گیرد که تقسیم کار و برنامه‌ریزی  صحیح اساس هنر مدیریت است.
وی با اشاره به اینکه خروجی و نتایج کار مهم است، افزود: این امر تنها با تلاش و جدیت همه جانبه و مسئولیت‌پذیری و حساسیت نسبت به موضوع میسر است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول