اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی گیلان:

استمرار آموزش از ضروریات پلیس است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی گیلان گفت: پدافند غیرعامل جزو واجبات جامعه بوده و استمرار آموزش از ضروریات پلیس است.

استمرار آموزش از ضروریات پلیس است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، یدالله حسینی در جلسه کمیته پدافند غیرعامل اظهار داشت: پلیس با اجرای تدابیر روز در صدد ارتقای امنیت جامعه برای جلوگیری از هر گونه آسیب‌های احتمالی است.
وی پدافند غیرعامل را از ضروریات جامعه دانست و تصریح کرد: پلیس برای ارتقای امنیت و سلامت جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
این مسئول، پلیس را خدمتگزار جامعه خواند و اذعان داشت: پلیس به این خدمتگزاری افتخار می‌کند ضمن اینکه پلیس امروز به علم روز آگاه بوده و با اجرای تدابیر روز در صدد ارتقای امنیت جامعه برای جلوگیری از هر گونه آسیب‌های احتمالی است.
معاون هماهنگ‌کننده پلیس گیلان، استمرار آموزش را از ضروریات روز پلیس عنوان کرد و افزود: پلیس نیز مستمرٱ با انجام آموزش از انواع شیوه پدافند آگاه بوده و اینک از تجهیزات لازم نیز برخوردار است.
وی آسیب‌های احتمالی را شامل حوادث مترقبه و غیرمترقبه اعلام کرد و بیان داشت: با عنایت به تعامل حسنه دو سویه مردم و پلیس و رشد علم و آگاهی در جامعه، مردم از آگاهی لازم در این زمینه برخوردار هستند.
حسینی آسیب‌های مردم را آسیب پلیس ذکر کرد و ابراز داشت: پلیس آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث مترقبه و غیرمترقبه دارد و در این راه نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورد.
رئیس پلیس امنیت عمومی نیز گفت: امنیت یک فرآیند اجتماعی است که با تعامل و همکاری همه اقشار مردم به وجود می‌آید و خود کنترلی اصلی‌ترین عامل در کاهش جرایم و تولید امنیت است.
مهرداد مهرگان نقش دانشجویان و اقشار فرهنگی و خانواده‌ها را در ایجاد امنیت مهم دانسته و اظهار داشت: والدین بهترین مشاور جوانان در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند.
وی به توصیه‌های امنیتی درباره نحوه ارتباط و فعالیت در سایت‌ها پرداخت و آسیب‌های ناشی از سایت‌های غیرمجاز را تشریح کرد.
در این جلسه چند نفر از فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها را که عملکردشان در حوزه پدافند غیرعامل خوب بوده مورد تشویق قرار گرفتند و به بقیه شهرستان‌ها نیز تاکید شده که در کوتاه‌ترین زمان به شاخص‌های لازم برسند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول