اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

پلیس برای مبارزه با قاچاق کاملا مصمم است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس بوشهر با تمام توان خود در راستای قاچاق کالا و ارز مبارزه می‌کند و در این راه مصمم است.

پلیس برای مبارزه با قاچاق کاملا مصمم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار رضا محمدی یگانه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاچاق، یکی از مهم‌ترین جرایم اقتصادی است که نقش اساسی در بوجود آمدن اختلالات اقتصادی یک کشور دارد بنابراین باید در راستای مبارزه با آن گام‌های جدی برداشته شود.
محمدی یگانه افزود: جرایم اقتصادی جرایمی هستند که از جهات مختلف، امنیت اجتماعی، اقتصادی، خانوادگی و ... را به مخاطره می اندازد و مورد توجه خاص قانونگذاری بوده است.
وی به بعضی از کالاهای قاچاق که در تهاجم فرهنگی نقش بسزایی دارد اشاره کرد و تصریح کرد: این کالاها مثل مشروبات الکلی، فیلم‌های مبتذل، وسایل دریافت از تجهیزات ماهواره‌ای، کتاب‌ها، سی دی‌های خلاف عرف و جامعه در تهاجم فرهنگی نقش داشته و موجب بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پلیس بوشهر با تمام توان خود در راستای قاچاق کالا و ارز مبارزه می‌کند و در این راه مصمم است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر از تمامی شهروندان بوشهری خواست در این راستا با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
ویی افزود: ایجاد روحیه مذهبی، تقویت اعتماد به نفس، توجه به کرامت انسانی، برخورد عاطفی و با محبت از روش‌هایی است که هم موجب اعتماد و اطمینان مردم نسبت به مدیریت امنیت اجتماعی و مسئولان می‌شود و هم در جهت کاهش جرم در جامعه بسیار مفید است.
یگانه اظهار داشت: نوجوانانی که والدین آنان از اعتقادات مذهبی محکم تری برخوردار هستند، کمتر مرتکب اعمال خلاف می‌شوند، بنابراین والدین باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر به ‌ارتباط‌ باورهای دینی و ارتکاب جرم اشاره کرد و تصریح کرد: اگر ایمان مذهبی و پای‌بندی به اصول و ارزش‌ اجتماعی در افراد وجود نداشته باشد، هیچ عامل دیگری نمی‌تواند از فساد و انحرافات در افراد جلوگیری کندو در واقع تضعیف باورهای اعتقادی در رفتار افراد به گونه‌های مختلف ظاهر می‌شود.
این مقام انتظامی معنویت‌گریزی را بهترین عامل فساد در جامعه نام برد و گفت: معنویت‌گریزی و کم رنگ شدن باورهای دینی در جوانان زمینه ساز بروز فساد و پیدایش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان از خانواده‌ها خواست با ایجاد یک فضای معنوی قوی در خانواده محیط را برای ارتکاب جرم در فرزندان و جوانانشان از بین ببرند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول