اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی بجنورد خبر داد:

رشد 160 درصدی سرانه کتابخانه در بجنورد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بجنورد از رشد 160 درصدی سرانه تعداد کتابخانه و شاخص‌های کتابخانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

رشد 160 درصدی سرانه کتابخانه در بجنورد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، محسن امیری اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی شهرستان بجنورد در شاخص‌های کتابخانه‌ای رشد قابل ملاحظه‌ای‌ در 6 ماهه اول سال جاری داشته است.
وی افزود:  با اضافه شدن 7 باب کتابخانه در سال 90 از تعداد کتابخانه از 5 باب در سال گذشته به 13 باب  در نیمه نخست امسال رسیده است و سرانه تعداد کتابخانه از 37/0 در سال گذشته به 96/0 در سال جاری رسیده و در این زمینه 160 درصد رشد داشته است.
امیری بیان داشت: همچنین با اضافه شدن زیر بنا کتابخانه عمومی امام رضا(ع) که در هفته دولت افتتاح و راه اندازی شد، درصد رشد باز هم اضافه می‌شود.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بجنورد تصریح کرد: در شاخص تعداد کتاب نیز با اضافه شدن 53 هزار و 173  نسخه کتاب به مخازن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بجنورد از تعداد 68 هزار و 668  جلد در سال گذشته به 121 هزار و 841 جلد در سال جاری رسیده که 77  درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه تعداد کتابخانه 160 درصد و در زیر بنا 58 درصد رشد داشته است گفت: کتابخانه‌های عمومی شهرستان بجنورد در تعداد اعضاء از 5 هزار و 266 نفر در سال گذشته به 7 هزار و 960 نفر در سال جاری رسیده که 51 درصد رشد داشته است.
امیری خاطرنشان کرد: تعداد مراجعه کننده به کتابخانه‌های عمومی شهرستان بجنورد 36 درصد رشد داشته است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول