اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تعیین وضعیت زمین و تخلیه توسط شهرداری؛

کتابخانه استاندارد در بوشهر احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: با تعیین وضعیت زمین و تخلیه آن توسط شهرداری، کتابخانه عمومی استاندارد به مساحت دو هزار و 200 متر در منطقه دواس بوشهر احداث می‌شود.

کتابخانه استاندارد در بوشهر احداث می‌شود
علیرضا خوش‌طینت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با تخلیه واحد فنی و امانی شهرداری بوشهر از زمین کتابخانه عمومی منطقه دواس بوشهر، پروژه کتابخانه عمومی استاندارد این منطقه اجرا می‌شود.
وی افزود: پیرو دستور استاندار بوشهر در دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان در سال جاری مبنی بر تعیین تکلیف زمین کتابخانه عمومی منطقه دواس و تخلیه این زمین توسط شهرداری ظرف یک هفته و با توافق صورت پذیرفته بین فرماندار و شهردار بوشهر، این زمین به زودی تخلیه و عملیات احداث کتابخانه استاندارد منطقه دواس اجرا می‌شود
خوش‌طینت افزود: طرح احداث کتابخانه عمومی منطقه دواس بوشهر، از سال 89 و با انعقاد تفاهمنامه احداث و اختصاص اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در قالب کتابخانه استاندارد دو هزار و 200 متری در دستور کار قرار گرفت.
این مقام مسئول ادامه داد: اما متاسفانه تخلیه نکردن زمین این کتابخانه توسط شهرداری بوشهر مانع از پیشرفت روند طرح احداث این پروژه شد.  
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در ادامه گفت: با پیگیری‌های فرماندار و برگزاری جلسه مشترک با شهرداری، شهردار بوشهر نسبت به تخلیه زمین کتابخانه عمومی این منطقه قول مساعد داده است و با انجام این مهم، شاهد پیشرفت خوبی در روند احداث این کتابخانه هستیم.
خوش‌طینت گفت: یکی از عمده مشکلات ما سهم نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به امور کتابخانه‌هاست که با موافقت استاندار بوشهر سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی در بودجه سال 90 شهرداری‌های استان لحاظ می‌شود. 
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول