اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد در جمع پرشور مرزنشینان درمیان:

ملت‌های افغانستان و پاکستان ‌اشغالگران را ‌از کشورشا‌ن بیرون کنند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: ملت افغانستان و پاکستان با ‌اتحاد‌ ‌اشغالگران را ‌از کشورشا‌ن بیرون کنند.

ملت‌های افغانستان و پاکستان ‌اشغالگران را ‌از کشورشا‌ن بیرون کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در جمع پر شور مرزنشینان غیور درمیان اظهار داشت: خدای متعال از طریق پیامبر بهترین راه و الگو برای سعادت را در اختیار بشریت قرار داده است.
وی ادامه داد: همه علاقه‌مند هستند تا در این دنیا باقی بمانند و جاودانه شوند حتی کسانی که در این دنیا مرزهای اخلاقی را زیر پا می‌گذارند در طول عمرشان به دنبال جاودانگی هستند.
رئیس جمهور تصریح کرد: بالاترین هدیه خدا در این زمان به انسان عمر و اصل زندگانی است که آن هم رفتنی و فنا شدنی است و برای کسی نمانده  و برای هیچکس هم نمی‌ماند.
احمدی‌نژاد گفت: عزیزترین مخلوقات خدا مانند حضرت محمد مصطفی (ص) هم رفت پس باید بدانید چیزی که شما در این دنیا بر آن مسلط می‌شوید همه رفتنی است.
وی یادآور شد: تنها چیزی که باقی می‌ماند چیزی است که برای خداوند و ارزش‌های الهی باشد.
رئیس جمهور با بیان اینکه تنها اندیشه و عمل انسان فناناپذیر است و تا ابدیت انسان را دنبال و همراهی می‌کند، ادامه داد: سرمایه اصلی انسان عمل انسان است.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: عده‌ای تمام هم و غمشان برای دنیا است و می‌خواهند با ثروت دنیا جاودانه شوند مثلا دولت آمریکا را ببینید اگر همه ثروت ملت‌های دنیا را به آنها بدهید سیر نمی‌شوند و باز هم دنبال چپاول هستند.
وی افزود: دولت افغانستان را ببینید امروز چطور است و 10 سال پیش چطور بود و عده‌ای به بهانه نجات مردم و مبارزه با تروریست، افغانستان را اشغال کرده و نخستین چیزی که از افغانستان بردند نقشه‌های معادن این کشور بود.
رئیس جمهور ادامه داد: دشمن امروز دارد در همه جای دنیا تبلیغات می‌کند تا بین مردم تفرقه بیندازد چون اگر تفرقه نباشد آنها جایی برای حکومت ندارند.
احمدی‌نژاد گفت: اگر ملت افغانستان و پاکستان با هم اتحاد داشته باشند می‌توانند گوش اشغالگران را بگیرند و آنها را از کشورشان به بیرون پرت کنند.
وی یادآور شد: مشکل امروز بشریت به خاطر وجود گروه‌هایی است که بر قدرت تکیه زدند و به جایی که در خدمت خلق خدا باشند فقط به فکر ثروت‌اندوزی و تخریب ملت‌ها هستند.
رئیس جمهور ادامه داد: این دولت‌ها فقط در یک قرارداد 90 میلیارد دلار اسلحه فروختند.
احمدی‌نژاد گفت: من از طرف مردم به شما اخطار می‌دهم دست از این کارها بردارید اینها شما را نجات نمی‌دهد.
وی افزود: امروز همه باید دست در دست هم دهیم تا برای آبادانی، عمران و سربلندی ایران کار کنیم و ایران را بر پایه عدالت بسازیم.
رئیس جمهور همدلی، توکل بر خدا و کار و تلاش خستگی‌ناپذیر را از مهم‌ترین عواملی دانست که باید برای آبادانی ایران انجام داد.
احمدی‌نژاد گفت: یکی دیگر از کارهای مهمی که در سر تا سر ایران باید انجام دهیم مسئله مهم و روز کشور یعنی ایجاد اشتغال برای جوانان عزیز و ریشه‌کن کردن بیکاری از سرزمین ایران است.
وی با اشاره به مصوبات سه سفر قبل در شهرستان درمیان گفت: طی این سه سفر برای این شهرستان 176 پروژه تصویب شده که از این تعداد 94 پروژه انجام  و 68 پروژه در حال اجرا است.
رئیس جمهور گفت: برای 14 تا از این پروژه‌ها نیز هیچ کاری انجام نشده که امروز در جلسه دولت اشکال آن را بررسی می‌کنیم تا موانع آن رفع و برای اجرا آماده شود.
احمدی‌نژاد برای ساخت سالن ورزشی، مجمتع فرهنگی و مدرسه نمونه دولتی در شهرستان درمیان قول مساعد داد.
وی گفت: ساختمان بیمارستان این شهرستان نیز تمام شده که به زودی با حضور وزیر بهداشت تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام‌/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول