اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد؛

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به کتابخانه‌های عمومی اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: از محل اعتبارات استانی بیش از یک میلیارد و 174 میلیون تومان اعتبار به کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اختصاص یافته است.

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به کتابخانه‌های عمومی اردبیل
صادق فرهمندامین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از اختصاص بودجه مناسب برای پروژه‌های نیمه‌ تمام کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد.
وی اظهار داشت: در این باره با مسکن و شهرسازی موافقت‌نامه‌ای 616 میلیون تومانی امضا کردیم تا پروژه‌های نیمه تمام در شهرهای مختلف استان اردبیل تکمیل و افتتاح شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در مورد پروژه‌های روستایی نیز ابراز داشت: با تولیت بنیاد مسکن و اعتبار 40 میلیون تومان در حال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کتابخانه عمومی هستیم.
وی ادامه داد: در مجموع از محل اعتبارات استانی بیش از یک میلیارد و 174 میلیون تومان اعتبار به کتابخانه‌های عمومی استان اختصاص یافته که 441 میلیون تومان آن از محل ارتقای شاخص‌های فرهنگی سفر رئیس جمهور بوده است.
فرهمند‌امین اظهار داشت: با تزریق 100 میلیون تومان اعتبار از این مبلغ به اجرای برنامه‌های نرم‌افزاری در قالب برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی اقدام کردیم.
وی اضافه کرد: در کنار این طرح با اجرای 30 برنامه، سعی داریم زمینه ارتقای فرهنگ صحیح مطالعه و برخی نرم‌افزار‌های جدید و فناوری‌های نوین را در کتابخانه‌ها ایجاد کنیم.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل همچنین از مستند سازی این برنامه‌ها و توجه جدی به حوزه کتابخوانی به عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه فرهنگی هر جامعه خبر داد.
فرهمند‌امین بیان داشت: برای جذب اعتبارات بیشتر 16 طرح توجیهی را تهیه کرده و به استانداری ارسال کردیم تا بتوانیم اعتبارات مناسبی را جذب کرده و برای اجرای برنامه‌ها از آنها استفاده کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول