اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضرغامی در یادواره سرداران شهدای بابل/ تکمیلی

بیداری اسلامی آمریکا را با چالش مواجه کرده است/ سی‌دی اعترافات ریگی برای اوباما ارسال شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: بیداری اسلام و جنبش مردمی آمریکا را با چالش مواجه کرده است.

بیداری اسلامی آمریکا را با چالش مواجه کرده است/ سی‌دی اعترافات ریگی برای اوباما ارسال شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، عزت الله ضرغامی در یادواره سردار شهید یوسف سجودی، 44 سردار و یک هزار و 700 شهید شهرستان بابل اظهار داشت: با توجه به اینکه غربی‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی و فرهنگی برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند اما امروز به پشتوانه رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم ایران، انقلاب اسلامی در سطح جهان نهادینه شده است.
وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری که بیداری اسلامی سراسر جهان را فرا می‌گیرد امروز جنبش‌های مردمی و بیداری اسلامی آمریکا را با چالش جدی مواجه کرده و این کشور برای برون رفت از این مشکل به هر توطئه‌ای دست می‌زند.
ضرغامی به تبلیغات تزویرانه‌ای بر ضد مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: دشمنان چند روزی است که تبلیغات تزویرانه‌ای بر ضد شخص مقام معظم رهبری را آغاز کردند و فکر می‌کنند بر روی خورشید می‌توانند خاک بریزند اما می‌بینیم در مستندی که علیه مقام معظم رهبری تهیه می‌کنند به 21 مورد از ویژگی‌های برجسته معظم له اشاره کرده و ناخواسته اذعان می‌کنند رهبر انقلاب اسلامی از برجستگی‌های بارزی در سطح جهان برخوردار است.
رئیس سازمان صداو سیما تصریح کرد: امروز دشمنان در کرمانشاه می‌بینند مردم از شوق دیدار رهبری سر از پا نمی‌شناسند و تا صبح در خیابان‌ها به عشق دیدار معشوق خود انتظار می‌کشند، آیا به نظر غربی‌ها این موضوع بیانگر عشق و اطاعت مردم از مقام معظم رهبری نیست.
ضرغامی تصریح کرد: امروز آمریکا شعار مبارزه با تروریسم را در جهان سر می‌دهد اما به بهانه ایجاد امنیت در افغانستان و عراق صدها نفر را کشته و مجروح می‌کند.
وی اذعان داشت: آمریکا در حالی دم از مبارزه با صهیونیزم می‌زند که ریگی سرکرده گروه تروریست‌ها اعتراف می‌کند که مسئولان آمریکا با صرف هزینه‌های گزاف از حوادث تروریستی آنها در داخل ایران حمایت کرده است.
ضرغامی افزود: کشور ما سی دی اعترافات ریگی را برای اوباما رئیس جمهورآمریکا ارسال کرده است تا اوباما به این اعترافات گوش داده و بداند در چه شرایطی شعار مبارزه با صهیونیزم را سر می‌دهد.
رئیس سازمان صداو سیما بیان داشت: امروز برگزاری دو کنفرانس بین‌المللی بیداری اسلام در کشور با حضور مقام معظم رهبری نقش مهمی در روشنایی افکار عمومی جهان نسبت به عوام فریبی‌های آمریکا و کشورهای غربی داشته و این کنفرانس‌ها به دشمنان فهماند همه توطئه‌های آنها در برابر عشق و ارادت مردم نسبت به ولایت فقیه پوچ و بی‌اساس است.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول