اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

ازدواج، مجلس عبادتی که محفل گناه می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین گفت: ازدواج مستحب بوده و مانند عبادت است اما برخی افراد در هنگام برگزاری این امر مستحب، مجلس عبادت را به مجلس گناه تبدیل می‌کنند.

ازدواج، مجلس عبادتی که محفل گناه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش آیت‌الله سید مرتضی محمودی‌گلپایگانی ظهر امروز در کلاس درس اخلاق که در بیت ایشان برگزار می‌شود، مراسم ازدواج را مستحب خواند.
وی افزود: ازدواج مستحب است یعنی با برگزاری این مراسم در واقع عبادت می‌کنیم اما برخی افراد در هنگام برگزاری مراسم این امر مستحب با انجام برخی مسائل غیر شرعی مرتکب گناه می‌شوند، برگزاری مراسم رقص و ارتکاب به اختلاط‌های جنسی در حالی که زوجین مسلمان بوده و پیرو مکتب اهل بیت علیهم‌السلام هستند مجلس عبادت را به مجلس گناه تبدیل می‌کند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین در این مجلس که مسئولان از جمله دادستان شهرستان و شهردار حضور داشتند، تاکید کرد: برخی نیز در انتهای مراسم با اتومبیل‌های خود به خیابان‌ها می‌آیند، راه را بر دیگران می‌بندند و پایکوبی می‌کنند در حالی که بستن راه مردم نقض حقوق شهروندی و از جمله مزاحمت‌های شهری است و باید با آن برخورد شود.
آیت‌الله محمودی‌گلپایگانی تصریح کرد: خداوند به انسان عقل و فکر داده تا هدایت شود بنابراین نباید گذاشت دنیا ما را فریب دهد، هر چند که دنیا بد نیست اما نباید فریفته ظواهر آن شویم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول