اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش پیش‌از ازدواج دانشجویان مجرد عنوان شد؛

ازدواج پایدار منجر به شکل‌گیری جامعه‌ای پیشرو می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: ازدواج موفق و پایدار علاوه بر نشاط زوجین و خانواده‌های آنان، منجر به شکل‌گیری جامعه‌ای پیشرو می‌شود.

ازدواج پایدار منجر به شکل‌گیری جامعه‌ای پیشرو می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی صبح امروز در همایش پیش از ازدواج دانشجویان مجرد در دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور ما جوان‌ترین کشور دنیا است و 70 درصد جمعیت زیر 30سال است،مسئولان وظایفی در قبال جوانان و به‌ویژه دانشجویان دارند که با استفاده از تجربیات گذشته باید بهتر از هر زمان دیگر به آن عمل کنند.
صلاحی موضوع ازدواج جوانان را بسیار حائز اهمیت خواند و عنوان کرد: ازدواج جوانان مسئله ساده‌ای نیست و باید نگاهی جدی به آن داشت و باید این هدیه خداوند را به موقع تحویل بگیریم و از آن بهره جوییم.
استاندار خراسان رضوی، با اشاره به اینکه ازدواج موهبتی از جانب خداوند است که آن را مایه آسایش و آرامش قرار داده، خاطرنشان کرد: چنانچه کانون خانواده با دانش و آگاهی شکل بگیرد، پایداری و تحکیم آن تضمین می‌شود.
وی توجه به آموزش‌های پیش از ازدواج را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: ازدواج موفق و پایدار علاوه بر نشاط زوجین و خانواده‌های آنان، منجر به شکل‌گیری جامعه‌ای پیشرو می‌شود و همانطور که ناموفق بودن ازدواج تاثیرات بالعکس را در خانواده و جامعه به جای می‌گذارد، این مسئله بر اهمیت ایجاد تسهیلات توسط مسئولان برای شکل‌گیری خانواده‌های موفق و پیشگیری از هم پاشیدن خانواده‌ها بیش از پیش می افزاید.
صلاحی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و حمایت همه جانبه مسئولان استانی از اجرای برنامه جامع خانواده پایدار و با همکاری 31 دستگاه استان و 51 اقدام این برنامه جامع و تلاش‌های دیگر مسئولان استان، شاهد کاهش آمار طلاق و افزایش آمار ازدواج در استان باشیم.
وی عنوان کرد: همان‌گونه که جوانان ایران اسلامی در علم و ابتکار و خلاقیت در جهان بی نظیرند، به امید خداوند خانواده‌ای سالم و پایدار را نیز در جامعه اسلامی خواهیم داشت.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول