اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:

مشکلات برخی انجمن‌های ورزشی با کمبود آب دوچندان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه برخی از کمیته‌های ورزشی هیئت انجمن‌های ورزشی با مقوله آب سر و کار دارند، نبود آب زاینده‌رود مشکلات بسیار جدی را برای هیئت انجمن‌های ورزشی این استان به وجود آورده است.

مشکلات برخی انجمن‌های ورزشی با کمبود آب دوچندان می‌شود
احمد عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برای دارگون‌بوت که یکی از ورزش‌ها آبی زیرمجموعه انجمن‌های ورزشی استان اصفهان است با توجه نبود آب در زاینده رود با مشکلات زیادی مواجه شدیم.
وی با بیان اینکه طبق هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان استخر ورزشگاه انقلاب برای تمرینات پاروکشی دراگون‌بوت در اختیار ورزشکاران هیئت قرار گرفت، تصریح کرد: با این حال اقدامات انجام شده جوابگوی نیاز هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان نیست.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با اشاره به اینکه برای جبران خلأ ایجاد شده برای تمرین ورزشکاران دراگون‌بوت هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان، طبق رایزنی‌های انجام شده قرار شد، بخشی از آب زاینده‌رود که از وسط زرین‌شهر گذشته در اختیار ورزشکاران استان اصفهان قرار گیرد، تاکید کرد: برخی از مقامات مذهبی و سیاسی این شهرستان به دلیل مشکلات شرعی از انجام تمرینات ورزشکاران دراگون‌بوت استان اصفهان جلوگیری کردند.
وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: با تمام مشکلات موجود برای هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تا‌کنون سعی شده است از مدیران کارکشته و دلسوز، به عنوان مسئولان کمیته‌های زیرمجموعه این هیئت استفاده شود.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان اظهار داشت: از جمله مدیران دلسوز هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان می‌توان به آقای سمیعی رئیس تربیت بدنی آب منطقه‌ای اصفهان که کمیته دراگون‌بوت را زیر پوشش دارد اشاره کرد و افزود: این شخص سد خمیر را بالاتر از شهرستان تیران و کرون ویژه ورزشکاران هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تاسیس کرد.
وی گفت: در کمیته اسکی روی آب و کمیته جت‌اسکی هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان نیز مدیران بسیار مدبر و دلسوزی را در اختیار داریم.
عطایی افزود: مشکلاتی که هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با آن دست به گریبان است، روز و شب را برایمان یکی کرده و استراحت را از چشم‌هایمان دور می‌کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول