اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

مردم امروز قدر رهبری را به خوبی می‏دانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه گفت: امروز مردم قدر رهبر خود را می‏دانند و اگر این مردم در زمان امام علی (ع) بودند، قطعاً سرنوشت دین، اسلام و قرآن به گونه‏ای دیگر رقم می‏خورد.

مردم امروز قدر رهبری را به خوبی می‏دانند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری عصر امروز در جمع شماری از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه باید قدر انقلاب اسلامی و شهدا را دانست، ادامه داد: همه مردم و مسئولان باید همواره قدردان کسانی که در راه انقلاب سیلی خورده هستند و شکنجه‏های متعددی را متحمل شده‏اند، باشند.
وی با اشاره به سفر اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه و استقبال بی‏نظیر آحاد مردم از رهبری اظهار داشت: هنگامی که تصاویر سفر رهبری به کرمانشاه پخش می‏شد و انسان این تصاویر را نظاره‏گر بود، در پوست خود نمی‏گنجید و شوق زایدالوصفی در او به وجود می‏آمد.
امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: در تاریخ هم شاهد هستیم که اگر امام علی (ع) 25 سال خانه‏نشین شدند، تنها به این خاطر بود که ابرقدرت‏ها همواره مردم را تهدید می‏کردند که دور امام جمع نشوند.
استیری ادامه داد: امروز اگر این استقبال پرشکوه را از رهبر انقلاب اسلامی شاهد هستیم به این دلیل است که آنها قدر رهبر خود را می‏دانند و اگر این مردم در زمان امام علی (ع) بودند، قطعاً سرنوشت دین، اسلام و قرآن به گونه‏ای دیگر رقم می‏خورد.
وی ادامه داد: در برنامه‏های متعددی که از سوی دولت و برنامه‏ریزان کشور برای آرامش افراد جامعه تهیه می‏شود، مردم نیز همواره باید مشارکت داشته باشند تا در جامعه به طور واقعی تاثیرگذاری خود را نشان دهند.
امام جمعه فیروزکوه اضافه کرد: امروز دغدغه برخی‏ها این است که زمانی که سرشماری انجام می‏شود، شماری از روستاها خالی از سکنه باشند و باید به همین خاطر به خوبی اطلاع‏رسانی صورت گیرد که در این روزها ساکنان روستاها محل اقامت خود را ترک نکنند و در سرشماری آمار آنها منظور شود.
استیری اضافه کرد: همه سئوالاتی که در سرشماری از مردم پرسیده می‏شود محرمانه است و مردم باید یقین داشته باشند که حتی همسایگان آنها از پاسخ‏هایشان مطلع نمی‏شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول