اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس‌:

مصوبات سفر رهبری تغییرات عمده در کرمانشاه ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس‌ گفت: سفر مقام معظم رهبری در استان 140 مصوبه داشته است که انجام آنها موجب تغییرات عمده در کنگاور، هرسین و صحنه می‌شود.

مصوبات سفر رهبری تغییرات عمده در کرمانشاه ایجاد می‌کند
سیدجواد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درباره دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه اظهار کرد: سفر رهبر انقلاب به کنگاور اعتبارات معنوی، سیاسی و اجتماعی برای این شهرستان به همراه داشت.
نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مهم‌ترین دستاورد سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، برکات روحانی و معنوی بود.
وی با اشاره به جنگ هشت‌ ساله و معضلاتی که این جنگ در شهرستان به جا گذاشته است، افزود: نرخ بیکاری در کنگاور به خاطر تاثیراتی که جنگ در این شهر گذاشته بالاست.
زمانی ادامه داد: در جنگ تحمیلی بسیاری از زیرساخت‌ها از بین رفتند که موجب به وجود آمدن بیکاری در این شهر شد، اما با مصوبات سفر رهبری دولت موظف شده است کارگروه تشکیل دهد و برای حل این مشکلات اقدام کند.
وی تصریح کرد: در این سفر برای عملیات زیرساختی در تمام زمینه‌های شهری و روستایی از جمله طرح هادی، آسفالت روستایی، گاز روستایی و... دستوراتی صادر شده که امیدواریم به انجام برسد.
نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت کارگروه اشتغال تشکیل می‌دهد که از جمله برنامه‌های آن دادن تسهیلات به سرمایه‌گذارانی است که می‌خواهند در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.
زمانی خاطرنشان کرد: رهبری در خصوص اجرایی شدن تصمیمات گرفته شده در این سفر به دولت تذکر دادند لذا دولت کارگروه تشکیل داد تا مصوبات سریع‌تر انجام شود.
زمانی در پایان با اشاره به اینکه سفر مقام معظم رهبری 140مصوبه داشته است، گفت: انجام این مصوبات موجب تغییرات عمده در کنگاور، هرسین و صحنه می‌شود و امیدواریم آینده‌ای روشن را رقم بزند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول