اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد

خبرگزاری فارس: مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد امروز با حضور معاون امور دفاتر، استادان و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری معرفی شد.

معرفی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس دانشگاه شهرکرد بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه اظهار داشت: اسلامی شدن دانشگاه اولویت نخست دانشگاه شهرکرد در سال‌جاری است که بر همین اساس این اولویت با جدیت از سوی مسئولان این دانشگاه پیگیری می‎شود.
اسماعیل اسدی تحقق اهداف فرهنگی را گام نخست حرکت به سمت اسلامی شدن دانشگاه‌ها دانست و گفت: ایجاد دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری یاری‌گر مسئولان دانشگاه در تحقق این هدف است.
وی با بیان اینکه نگاه به نهاد نمایندگی فراتر از یک نهاد اداری است، گفت: ایجاد این دفاتر تسریع بخش اهداف توسعه‌ای دانشگاه خواهد بود.
اسدی در ادامه رشد چشمگیر رشته‌های تحصیلات تکمیلی را بیانگر حرکت دانشگاه به سمت توسعه تحصیلات تکمیلی دانست و گفت: وجود 56 رشته تحصیلات تکمیلی در کنار 35 رشته کارشناسی و نسبت 75 درصدی درجه استادیار به بالای اعضای هیئت علمی در کنار امکانات خوب آموزشی و کمک آموزشی این دانشگاه بستر لازم برای رشد علمی دانشجویان را فراهم کرده است.
رئیس دانشگاه شهرکرد از قبولی 82.9 درصدی فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی این دانشگاه در آزمون سراسری کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: اشتراک با 570 مقاله داخلی و بین‌المللی، قرار گرفتن بین 10 دانشگاه برتر کشور در سرانه تعداد طرح‌های پژوهشی درون دانشگاهی از دیگر شاخص‌های برتر این دانشگاه در سطح کشور است.
وی ادامه داد: تعداد بالای مقاله‌های نمایه شده در ISI به ازای هر پژوهشگر و کسب عناوین برتر در خدمات دانشجویی و امور فرهنگی از دیگر این شاخصه‌ها به‎شمار می‎رود.
اسدی با توجه به تلاش‌های مجموعه مدیریت دانشگاه برای خدمت به توسعه علمی و فرهنگی کشور، گفت: برهمین اساس لازم است تا دانشجویان در کنار وظیفه اصلی خود یعنی تحصیل علم در فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز حضور گسترده‌ای داشته باشند
مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید و سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد امروز با حضور معاون امور دفاتر، استادان و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبر کشور در تالار خیام این دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام جعفرقلی جعفری به عنوان مسئول جدید نمایندگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شهرکرد معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام امامی تقدیر و تجلیل شد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول