اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

فرمان رهبری در ارتباط با نهبندان با عنایت دولت محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان گفت: فرمان رهبری در ارتباط با نهبندان با عنایت دولت عدالت‌محور محقق می‌شود.

فرمان رهبری در ارتباط با نهبندان با عنایت دولت محقق می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباسعلی خزاعی عصر امروز در مراسم استقبال از هیئت دولت و رئیس جمهور در نهبندان اظهار داشت: نهبندان یکی از شهرستان‌های شهید‌پرور استان است.
وی با بیان اینکه نهبندان در زمان دفاع مقدس نسبت به نرم جمعیتی خویش شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و دارای جایگاهی برتر در خراسان جنوبی است، تصریح کرد: این شهرستان مردمانی غیور و مرزبان دارد که سال‌های سال از حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی محافظت کردند.
امام جمعه نهبندان ادامه داد: این مردم در انتخابات دوره نهم و دهم ریاست جمهوری فردی خدمت‌گذار و خادمی نمونه را برای خود انتخاب کردند و با حداکثریت آرا، دولتی عدالت محور را به روی کار آوردند.
خزاعی یادآور شد: حضور در صحنه مردم این سامان در ارتباط با محکوم کردن جریان فتنه بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری در نهبندان مثال زدنی و حرکتی ارزشمند بود.
وی افزود: این شهرستان محروم در کمک به مردم سومالی و عتبات عالیات دارای مقام برتر در خراسان جنوبی شده و حماسه‌ای بی‌نظیر را آفریده است.
امام جمعه نهبندان با اشاره به سفر سال 78 مقام معظم رهبری به نهبندان و جمله معروفی که ایشان فرمودند "که من به نهبندان آمدم تا نظر مسئولان استانی و کشوری را به نهبندان و مناطقی از این قبیل جلب کنم"، گفت: امروز منویات رهبری می‌تواند در این منطقه محروم به دست دولت مردان این نظام و شخص رئیس جمهور محقق شود.
خزاعی یکی از مشکلات عمده این شهرستان را بحث اشتغال و بیکاری دانست و اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 600 نفر از جوانان جویای کار این شهرستان در فرمانداری ثبت‌نام کردند که حمایت دولت می‌تواند زمینه‌های اشتغال آنها را فراهم کند.
وی با بیان اینکه نهبندان قطب معدنی در استان به شمار می‌رود، تصریح کرد: از دولت می‌خواهیم که در ارتباط با ایجاد شهرک سنگ در نهبندان نظر مثبت داشته باشد و حمایت جدی در این زمینه لحاظ کند.
امام جمعه نهبندان اضافه کرد: به دلیل محروم بودن منطقه و عدم استقبال سرمایه‌گذاران در نهبندان از دولت خدمت‌گذار می‌خواهیم که در این شهرستان سرمایه‌گذاری داشته تا اقتصاد و معیشت مردم این سامان رونق بیشتری گیرد.
خزاعی با اشاره به اینکه شرایط راه‌اندازی مجدد بازارچه دوکوهانه نهبندان فراهم است، افزود: از دولت می‌خواهیم که در این زمینه نیز حمایت ویژه‌ای را داشته باشد.
وی ادامه داد: نهبندان تنها شهرستان استان است که هنوز گازرسانی به آن انجام نشده و از دولت می‌خواهیم که این بحث را در همین سفر قطعی کند تا مردم شهرستان از نعمت گاز نیز برخوردار شوند.
امام جمعه نهبندان گفت: اختصاص سهمیه‌های ویژه برای استخدام و پذیرش در کنکور برای جوانان نهبندانی و اعتبارات ویژه به این شهرستان با توجه به ظرفیت‌ها و کمبودها از دیگر تقاضاهای مردم این سامان است.
انتهای پیام‌/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول