اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

بیداری جهان اسلام ثمره انقلاب اسلامی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه تلاش شبانه روزی دشمنان برای جلوگیری از الگو قرار دادن ایران در جهان اسلام با شکست مواجه شد، گفت: بیداری اسلامی امروز در سراسر جهان ثمره انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

بیداری جهان اسلام ثمره انقلاب اسلامی ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان عصرامروز در جلسه تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه سپاه مریوان که در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان در طول سال‌های پیروزی انقلاب امروز بسیاری از کشورها در سراسر جهان با الگوگیری از انقلاب ایران در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده و آنان را نابود می‌کنند.
به گفته وی، بیداری اسلامی که دشمنان اسلام همواره از آن وحشت داشته‌اند به لطف خدا امروز در سراسر جهان حاکم شده و دشمنان این دین الهی را به زانو در آورده است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس در ادامه  به جایگاه سپاه پاسداران به‌عنوان نهادی که در راستای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی تأسیس شده است اشاره کرد و افزود: سپاه، آرمانی مقدس دارد که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومت است و این موضوع به خوبی در سپاه پاسداران دیده می‌شود.
حیدریان با اعلام به اینکه پاسدار هیچ‌گاه صراط مستقیم را فراموش نمی‌کند، افزود: پاسدار در هیاهوی زندگی هرگز مسیر رو به کمال را گم نخواهد کرد و می‌داند که پاسداری در گرو داشتن ایمان، عمل، ولایت، اطاعت و تقواست.
وی خاطرنشان کرد: حفظ یک ارزش، سخت‌تر و مشکل‌تر از به دست آوردن آن است و همه مردم به‌ویژه پاسداران باید بداند که این انقلاب به آسانی به‌وجود نیامده و در راه پاسداری از ارزش‌های بدست آمده آن که حاصل از خودگذشتگی انسان‌های بزرگ ایران است، باید صادقانه تلاش کرد.
 نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌‌المقدس افزود: امروز این رسالت بر دوش همه پاسداران است که با هوشیاری کامل در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.
حیدریان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل بعد معنوی، با دیگر ارتش‌ها و قوای نظامی دنیا تفاوت زیادی دارد، ادامه داد: باید در سپاه پاسداران در کنار پیشرفت‌های نظامی به تقویت مسائل معنوی توجه بسیار زیادی شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌‌المقدس یکی از مأموریت‌های سپاه در این برهه از زمان را مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان و یا جنگ نرم دانست و گفت: سپاه با توسعه نیروی مردمی بسیج و آموزش‌های لازم اقدامات مؤثری را در این راستا انجام داده است.
وی خاطر‌نشان کرد: عمق بخشی به انقلاب و تلاش برای گسترش و حفظ دستاوردهای آن یکی دیگر از اقدامات سپاه پاسداران با همکاری نیروی بسیج است که ادغام شدن سپاه و بسیج در این زمینه و ورود بسیج به عرصه نرم است.
حیدریان انفجار اطلاعات در دنیای امروز و گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی را بسیار گسترده خواند و افزود: سپاه پاسداران در راستای مقابله با این اقدامات ضدفرهنگی، اقدام به اجرای برنامه‌های آموزشی به منظور ارتقا و حفظ معنویت در این نهاد، بسیجیان و در کل اقشار مختلف جامعه کرده است.
وی با بیان اینکه تلاش‌ها و اقدامات سپاه پاسداران در عرصه‌های گوناگون امروزه بیش از گذشته و با جدیت بیشتری دنبال می‌شود، یادآورشد: حرکت در عرصه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان از دیگر رسالت‌های مهم سپاه پاسداران است که به خوبی آن را انجام می‌دهد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه حرکت سپاه در مسیر سازندگی و آبادانی کشور با پایان جنگ تحمیلی و به نتیجه رساندن پروژه‌های بزرگ در جای‌جای ایران اسلامی از دیگر فعالیت‌های سپاه در طول این سال‌ها بوده است، اضافه کرد: آموزش پاسداران و کارکنان سپاه بعد از جنگ تحمیلی در بعدهای گوناگون از دیگر اقدامات لازم و ضروری بود که سپاه به طور جدی آن را دنبال کرده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس تلاش در راستای ارتقا سطح دینی و معنوی کارکنان و پاسداران را از برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در این نهاد مقدس عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه‌ و کارهای فرهنگی به جد در درون سپاه و بسیج دنبال می‌شود و این مهم در راستای مبارزه با تهدیدات و هجمه جدید دشمنان در قالب جنگ نرم است.
حجت‌الاسلام حیدریان تصریح کرد: اگر دیروز پاسداران جان برکف در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلحه بر دوش وارد عرصه و پیکار جنگ سخت شدند و 30 هزار شهید گلگون کفن را تقدیم این نظام مقدس کردند، امروز نیز برای دفاع از دستاوردهای انقلاب در جنگ نرم نیز آماده‌تر از گذشته به میدان آمده‌اند.
وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام محمدمهدی لطیفی، حجت‌الاسلام حیدر کوثری را به عنوان نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان مریوان معرفی کرد.
 انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول