اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

حج امسال بیداری اسلامی را قوی‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی هدف جریان انحرافی را ایجاد زاویه با ولایت و رهبری عنوان کرد.

حج امسال بیداری اسلامی را قوی‌تر می‌کند
امیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به قدرت‌ گرفتن بیداری اسلامی در حج امسال اظهار داشت: حج منشأ بیداری اسلامی و تنها فرصتی برای برائت از مشرکین است که در مراسم حج این اتفاق می‌افتد.
وی با اشاره به این مطلب که موضوع حج همین است که مردم مسلمان جهان در یک زمان خاص گرد هم بیایند، ادامه داد: حج سبب ارتباط گرفتن مسلمین جهان با یکدیگر می‌شود که به وسیله آن در حج امسال موج بیداری اسلام قوی‌تر می‌شود.
به گفته وی موج بیداری اسلامی در حج امسال سبب می‌شود گوش‌ها شنواتر و قلب‌های مردم مسلمان جهان نیز بیدارتر و همچنین چشم‌های آنها بیناتر بشود.
وی در ادامه سخنان خود به طرح سناریو اخیر آمریکا مبنی بر ترور سفیر عربستان توسط ایران اشاره کرد و افزود: طرح ترور سفیر عربستان توسط ایرانی‌ها، سناریوی بسیار مسخره و خنده‌داری بود که توسط آمریکایی‌ها مطرح شد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به بیان هدف از طراحی این سناریو پرداخت و گفت: آمریکا با هدف ایجاد جنگ بین ایران و عربستان و به‌ویژه جنگ بین شیعه و سنی این سناریو را به راه انداخت.
وی با اشاره به این مطلب که با توجه به نزدیک شدن ایام حج آمریکا دست به چنین طراحی مسخره‌ای زد، گفت: آمریکا درصدد بود با انجام این سناریو مسلمانان را تروریست و ایران را حامی تروریست‌ها معرفی کند، در صورتی که کشور عربستان مهد پرورش تروریست و بزرگ‌ترین حامی آنهاست.
قاضی‌زاده در ادامه مطلب فوق گفت: آمریکا با این کار قصد داشت کشور عربستان که خود حامی تروریست است را در این طرح کشوری معرفی کند که مورد ظلم واقع شده است.
وی در ادامه به موضوع جریان انحرافی موجود در دولت و کشور اشاره کرد و اظهار داشت: هدف جریان انحرافی ایجاد زاویه با ولایت و رهبری است.
نماینده مردم مشهد و کلات گفت: تمام جریاناتی که به وجود می‌آیند به دنبال این هستند که در مسائل و مدیریت نظام و انقلاب تاثیراتی را ایجاد کنند و بستری ایجاد کنند که مسئولان مهم کشوری و مردم با ولایت و رهبری زاویه پیدا کنند.
به گفته قاضی‌زاده هرچه قدرت بالاتر باشد سران جریانات انحرافی به اهداف خود بیشتر خواهند رسید، بنابراین مجلس که محل تصمیم‌گیری‌های مهم کشور است مورد طمع همگان است.
وی با تاکید بر این مطلب که جریان انحرافی بیداری ملت ایران را نشات گرفته، تصریح کرد: تمام تلاش جریان انحرافی و فتنه‌گران این است که بیداری ملت ایران را ناکام و آن را از بین ببرند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول