اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صورت می‌گیرد؛

افتتاح پاک‌ترین محیط‌بانی کشور در منطقه حفاظت شده مظفری

خبرگزاری فارس: مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: فردا با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پاک‌ترین محیط بانی کشور واقع در منطقه محافظ شده مظفری در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

افتتاح پاک‌ترین محیط‌بانی کشور در منطقه حفاظت شده مظفری
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمیدرضا صالحی عصر امروز در جلسه ستاد ارتباطات مردمی رئیس جمهور که در اداره کل محیط زیست تشکیل شده بود، اظهار داشت: رئیس سازمان محیط زیست کشور در چهارمین دور سفرهای استانی قرار است از پنج‌شنبه در استان حضور یابد.
وی به تشریح برنامه‌های این دوره از ‌سفرهای استانی پرداخت و اظهار داشت: قرار است در این سفر دو طرح زیست محیطی مهم در استان افتتاح شود.
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی ادامه داد: افتتاح فاز نخست سیستم آنلاین کارخانه سیمان قاین و کوره سیمان فاقد آجر کرومیتی این کارخانه حذف پسماندهای حاوی فلزات سنگین هم در جریان همین سفر انجام می‌شود.
صالحی از افتتاح دو طرح زیست محیطی پنجشنبه این هفته با حضور معاون رئیس جمهور در منطقه حفاظت شده مظفری خبر داد.
وی تصریح کرد: روز سه شنبه و چهارشنبه هیچ کدام از نمایندگان دولت در سازمان حضور ندارند و بر‌اساس برنامه فقط روز پنجشنبه برای افتتاح و بازدید پروژه‌ها و دیدار با پرسنل اداره کل حفاظت از محیط زیست اختصاص داده شده است که در این روز طرح احیای تکثیر و پرورش گورخر ایرانی نیز در استان انجام می‌شود.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول