اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واحد حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ‌اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان در راستای پاسخگویی به نیاز‌های شهروندان راه‌اندازی شده است.

واحد حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ‌ظهر امروز با تلاش‌های متولیان و مسئولان زیست محیطی استان، نخستین واحد و اداره پاسخگویی به نیاز‌های زیست محیطی اصفهانی‌ها در این شهرستان افتتاح شده است.
در حال حاضر و با راه‌اندازی این مرکز ارائه خدمات زیست محیطی به اصفهانی‌ها به صورت سریع انجام می‌شود و مسئولان محیط زیست اصفهان همواره در راستای ارائه خدمات مناسب و ویژه به شهروندان گام بر می‌دارند.
واحد حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان یک واحد استیجاری است که در حال حاضر به صورت موقت و به منظور ارائه خدمات مختلف زیست محیطی به شهروندان راه‌اندازی شده است.
حفاظت از محیط زیست و تضمین بهره‌مندی درست و مستمر از آن و همسو با توسعه پایدار، پیشگیری و ممانعت از تخریب و آلودگی محیط زیست و حفاظت از تنوع زیستی استان از مهم‌ترین اهداف این اداره محسوب می‌شود.
‌اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان برای نخستین بار در راستای پاسخگویی به نیاز‌های شهروندان و تحقق اهداف مسئولان زیست محیطی راه‌اندازی شده است.
راه‌اندازی این مرکز به منظور سرعت‌بخشی در ارائه خدمات و تمرکز‌زدایی مراجعه‌کنندگان صورت گرفته و تا زمانی که اداره محیط زیست این شهرستان به صورت رسمی راه‌اندازی شود، فعالیت این واحد زیست محیطی در اصفهان ادامه دارد.
بیشترین مراجعه‌کنندگان این ادارات از شهروندان اصفهانی هستند و اجرای این برنامه در راستای ساماندهی وضعیت متقاضیان دریافت خدمات زیست محیطی در شهرستان اصفهان است.
به گزارش فارس، شاکیان نسبت به آلوده‌کنندگان محیط زیست، متقاضیان خدمات آزمایشگاهی در زمینه سنجش آلاینده‌های آب و فاضلاب، متقاضیان خدمات آزمایشگاهی در زمینه سنجش آلودگی‌های هوا و صوت از مراجعه‌کنندگان ادارات محیط زیست هستند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول