اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان:

رسانه‌ها صاحبان اصلی انتقال ارزش‌ها هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: رسانه‌ها صاحبان اصلی انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس هستند.

رسانه‌ها صاحبان اصلی انتقال ارزش‌ها هستند
به گزارش فارس از همدان حسن نوروزی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم با دشمن قرار دارند و نسبت به انتقال ارزش‌های معنوی، بسیج و شهادت با قلم هنرمندانه خود مسئولیت خطیری دارند.
وی افزود: برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی از 8 تا 13 آبان ماه هم‌زمان در سراسر کشور در استان همدان برگزار می‌شود و در روز جمعه دانش‌آموزان به صورت منسجم و منظم با شرکت در نماز جمعه و بعد از آن در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه همدان با بیان این که 13 آبان سال گذشته مسئولان حضور بی‌رنگی در مراسم داشتتند، اضافه کرد: مسئولان آموزش عالی نیز در مراسم 13 آبان حضور نداشتند و امیدواریم امسال مسئولان با شور و اشتیاق بیشتری در روزی که به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده شرکت کنند.
وی تصریح کرد: هفته بسیج دانش آموزی فقط مختص تعدادی از بسیجیان یا دانش‌آموزان نیست بلکه کسانی که دلشان برای ایران و ایرانی می‌تپد و شکوفایی ایران و رشد آن برایشان دغدغه است، به تعبیر ما بسیجی هستند بنابراین هفته بسیج مختص تمام مردم و ایرانیان است.
نوروزی اذعان کرد: در استان همدان 105 هزار دانش آموز بسیجی در قالب 20 واحد دانش‌آموزی سازماندهی شده و فعالیت می‌کنند.
وی یادآور شد: در آموزش و پرورش درس آمادگی دفاعی یکی از درس‌های لازم برای دانش‌آموزان است که در زمان جنگ بر حسب نیاز آن دوره تعریف شده بود اما با تغییر سبک دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم رویکرد دیگری تعریف کردیم که به دو قسمت تئوری و عملی تقسیم شده است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان اضافه کرد: قسمت عملی آمادگی دفاعی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس که ادامه همان درس آمادگی دفاعی است که تقویت روحیه همیاری در مدرسه، جامعه و خانه و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در مدرسه را نیز دنبال می‌کند.
وی گفت: دشمن می‌خواهد تا هویت دانش‌آموزان ما را بگیرد و اعتقادات آنها را کم رنگ کند فلذا اهداف ما در بصیرت‌افزایی و عمق بخشی دانش‌آموزان در مقابله با تهاجم دشمن، مقابله با تهدیدهای نرم، دشمن‌شناسی داخلی و خارجی است.
نوروزی تصریح کرد: عمده‌ترین هدف‌ها بسیج دانش‌آموزی در مدارس ارتقاء سطح تربیتی، بصیرتی، اجتماعی و سیاسی است و در مدارس باید ارزش‌ها رو به تعالی برود و ناهنجاری‌ها کاهش یابد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز در این جلسه گفت: اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهدای دانش آموز باشیم باید به آرمان‌ها و اهداف آنها برگردیم و با درس خواندن و فعالیت‌های فرهنگی در مدارس با خودباوری و عزت به نفس راه آنها را ادامه دهیم.
عباس حسنی‌محتشم افزود: امیدواریم روز 13 آبان ماه مردم و دانش‌آموزان با شور و اشتیاق بیشتری حضور داشته باشند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول