اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان تأکید کرد:

لزوم انتقال ارزش‏‏های دفاع مقدس در قالب هنر

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مدیران فرهنگی باید ارزش‏‏های دفاع مقدس را در قالب هنر به نسل‏‏های آینده انتقال دهند.

لزوم انتقال ارزش‏‏های دفاع مقدس در قالب هنر
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان پرویز ابراهیمی ظهر امروز در دومین همایش طلایه داران کوچک در همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جهاد عظیم مردم در برپایی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و اتحاد یکپارچه مردم برای اجرای دستورات خداوند و تبیین اسلام ناب محمدی شکل گرفت که در همین راستا با توجه به مقدس بودن هدف، دشمن جنگ هشت ساله را به منظور جلوگیری از پیاده سازی آرمان‏‏ها و ارزش‏‏های الهی با کمک سایر کشورها بر ملت ایران تحمیل کرد.
وی با اشاره به فضای روحانی و معنوی جبهه‏‏ها تصریح کرد: بسیاری از رزمندگان دفاع مقدس جوانان و نوجوانان بودند که با حضور در جبهه‏‏ها و تبعیت از امام راحل مانع پیشرفت دشمن و ایادی کافر آنان در مرزهای آبی، خاکی و داخل کشور شدند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان خاطرنشان کرد: در جبهه‏‏ها انسان‏‏هایی حضور داشتند که به خدا نزدیک‏‏تر بودند و بدون هیچ گونه ناخالصی تنها خدا را می‏‏دیدند و در این راه نیز همه هستی خود را به خالق بی‏‏بدیل تقدیم کردند.
وی با تأکید بر اینکه منیت و غرور در شهدا از بین رفته بود، گفت: شرکت همه آحاد مردم در دفاع مقدس یکی دیگر از عوامل مقدس شدن جنگ در مقابل کفر به شمار می‏‏آید که در همین راستا ولایت پذیری و تبعیت از امام راحل در این دوران به وضوح مشاهده می‏‏شود.
ابراهیمی اضافه کرد: یکی از آرزوهای مقام معظم رهبری است که بتوانیم ارزش‏‏های دفاع مقدس را به وسیله هنر به نسل آینده منتقل کنیم که به همین منظور کانون پرورش فکری باید از همه ظرفیت‏‏های هنری، ادبی و فرهنگی خود در ایام سال استفاده کند.  
وی گفت: در عرصه جنگ سخت و دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد اما در سال‏‏های بسیار گذشته بخش اعظمی از این سرزمین به خاطر بی‏‏لیاقتی پادشاهان و حاکمان آن دوره از دست رفت.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان تأکید کرد: رزمندگان ما با دست خالی و بدون هرگونه سلاح‏‏های پیشرفته در مقابل ارتشی ایستادگی کردند که 45 کشور دنیا به این رژیم کمک مالی و نظامی می‏‏کرد اما ایمان و اعتقاد نیروهای ایرانی نتیجه جنگ را به نفع ما رقم زد.
وی در پایان با اشاره به مقوله جنگ نرم خاطرنشان کرد: اگر می‏‏خواهیم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن پیروز شویم باید از روحیه جهادی، بصیرتی، محکم و الهی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس الگو بگیریم که در این عرصه مربیان و اعضای کانون باید در خط مقدم باشند.
انتهای پیام،/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول