اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرخانه فرهنگ عاشورایی زنجان برگزار می‌کند؛

اجرای روزانه نمایش در نمایشگاه فرهنگ عاشورایی زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر دبیرخانه فرهنگ عاشورایی استان زنجان گفت: نمایش روزانه با مضامین آیینی در نمایشگاه فرهنگ عاشورایی توسط هنرمندان برگزار می‌شود.

اجرای روزانه نمایش در نمایشگاه فرهنگ عاشورایی زنجان
یوسف امام‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایش‌های آیینی نمایشگاه فرهنگ عاشورایی به صورت روزانه و در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این نمایش‏ بعد از برگزاری نماز مغرب و عشا به روی صحنه می‌رود، عنوان کرد: بیش از 50 نفر در این نمایش‌ها نقش آفرینی می‌کنند.
دبیر دبیرخانه فرهنگ عاشورایی استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه هر روز به نام و یاد یکی از اهل بیت(ع) نامگذاری شده است، اضافه کرد: موضوعات نمایش‌های اجرایی نیز متناسب با نامگذاری نمایشگاه توسط هنرمندان به صحنه می‌رود.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بخش نمایشی نمایشگاه از استقبال زیادی برخوردار بود، اضافه کرد: ظرفیت تماشاگران نمایش 2 هزار نفر بود که برای تماشای هر نمایش تا دو برابر ظرفیت نیز مردم حاضر می‌شدند.
امام ‌لو با تاکید بر اینکه در سال جاری فضای جدیدی را به منظور اجرای نمایش در نظر گرفته‌اند، افزود:‌ حجم انبوهی از مردم و در سنین مختلف از نمایش‌ها استقبال می‌کنند.
اجرای نمایش‌های عاشورایی در ماه محرم موجب آشنایی عموم با اهداف عاشورا می‌شود، تصریح کرد: این نمایش‌ها در راستای ترویج آرمان‌های اهل بیت در چهارمین نمایشگاه بزرگ فرهنگ عاشورایی استان زنجان برگزار می‌شود.
چهارمین نمایشگاه، فرهنگ عاشورایی از هفتم تا 12 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول