اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خبر داد:

اختصاص بیش از 26 میلیارد تومان به کمیته امداد کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از اختصاص بیش از 26 میلیارد تومان به کمیته امداد کرمانشاه از محل مصوبات سفر رهبری خبر داد.

اختصاص بیش از 26 میلیارد تومان به کمیته امداد کرمانشاه
جلیل بوجار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در سفر رهبری به کرمانشاه 10 مصوبه به کمیته امداد امام خمینی (ره) برای سال 90 و 91 تعلق گرفته است.
وی ادامه داد: در این مصوبات برای تکمیل خوابگاه دانش‌آموزی 700 میلیون تومان‌ و برای 600 مورد خرید و ساخت مسکن 4 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که ارزش هر مورد 7 میلیون تومان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اضافه کرد: برای احداث دو پروژه مرکز آموزش خودکفایی در کرمانشاه و اسلام‌آباد یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: همچنین یک ماه پاداش در حقوق خانواده‌های مددجویان امداد با اعتبار 2.5 میلیارد تومان مصوب شده است.
بوجار تصریح کرد: 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای تهیه جهیزیه 3 ‌هزار و 500 نفر به ارزش هر جهیزیه یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد:‌ 420 میلیون تومان نیز برای یک‌هزار و 400 مورد گازکشی منازل مددجویان به ارزش هر منزل 300 هزار تومان اختصاص یافته است.
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اضافه کرد: 10 میلیارد تومان از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی برای وام خوداشتغالی برای هزار نفر اختصاص یافته است.
وی خاطرنشان کرد: برای تعمیر واحدهای مسکونی 2 هزار و 275 خانواده مددجویان 2 میلیارد و 275 میلیون با سرانه هر خانواده یک میلیون تومان بودجه تعیین شده است.
بوجار افزود: 840 میلیون تومان برای خرید 2 ‌هزار و 800 مورد لوازم خانگی هر کدام به ارزش 300 هزار تومان اختصاص یافته است.
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه  در پایان گفت: ‌همچنین برای کمک موردی به مددجویان یک میلیارد و 400 میلیون تومان اختصاص یافته است که هزینه این کارها از منابع دفتر مقام معظم رهبری، کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت رفاه ‌تامین می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول