اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران تاکید کرد:

بهسازی واحدهای مسکونی زلزله‌زده چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: واحدهای مسکونی تخریب شده طی زلزله اخیر در چالدران بهسازی شود.

بهسازی واحدهای مسکونی زلزله‌زده چالدران
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده این شهرستان، اظهار داشت: باید مسئولان در راستای ساماندهی و بهسازی مناطق مسکونی اقدام کنند تا صاحبان آنها به زندگی عادی خود برگردند.
وی افزود: با توجه به قرار داشتن این شهرستان در شمار شهرستان‌های کم ‌برخوردار و بالا بودن ضریب تخریب زلزله، این شهرستان نیازمند توجه ویژه است و دستگاه‌های مسئول لازم است بعد از بررسی اکیپ‌های کمیته فنی در راستای تعیین خسارات اقدامات لازم را انجام دهند و از آسیب‌دیدگان حمایت‌های کافی به عمل آید.
این مسئول خاطرنشان کرد: باید به بررسی درخواست‌ها و مشکلات مردم این مناطق اقدام شود، اعضای ستاد ‏حوادث غیرمترقبه در راستای اسکان اضطراری افراد و همچنین بررسی میزان خسارات وارده اقدام کنند.
وی در ادامه رسیدگی به مشکلات زلزله‌زدگان را خواستار شد و گفت: برای اینکه زلزله‌زدگان این روزهای سخت را به راحتی پشت‌سر بگذارند باید مسئولان و مردم به آنها مساعدت کنند.
گفتنی است، در تاریخ اول آبان‌ماه زلزله‌ای به وقوع پیوست که پیک این زلزله 52 ثانیه بوده و در کل 110 ثانیه به طول انجامیده است.
کانون زلزله 7,3 ریشتری در استان وان ترکیه بود، این زمین لرزه که در ساعت 14 و 11 دقیقه روز یکشنبه به وقت ایران و 13 و 41 دقیقه به وقت محلی رخ داده در  همه ایستگاه‌های لرزه نگاری باند پهن ایران ثبت شده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول