اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر تاکید کرد:

لزوم اطلاع‌رسانی مسئولان نسبت به اقدامات دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب مسئولان در زمینه خدمات و اقدامات انجام شده ازسوی دولت تاکید کرد.

لزوم اطلاع‌رسانی مسئولان نسبت به اقدامات دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به تلاش دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اگر دیروز امام خمینی (ره) بر تشکیل ارتش 20 میلیونی تاکید داشت، امروز باید در تشکیل ارتش سایبری در میدان جنگ نرم تاکید شود.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب مسئولان نسبت به اقدامات و خدمات ارائه شده از سوی دولت خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز نسب به عدم اطلاع‌رسانی مناسب گله‌مند هستند که همه مسئولان باید در این راستا تلاش و همت مضاعفی داشته و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
فرماندار شهرستان ابهر به فعالیت‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: صدا و سیما قوی‌ترین زبان برای اطلاع‌رسانی است که عملکرد صدا و سیما عملکرد روشن و قابل دفاعی است.
وی افزود: با این وجود اگر لایه‌مندی و دغدغه‌ای هست برای ارتقا و کمال این مجموعه بوده و افتخار صدا و سیما این است که تحت نظارت رهبری انقلاب قرار دارد.
یوسفی با بیان اینکه دولت‌های نهم و دهم گام‌های بلندی در توسعه و آبادانی کشور برداشتند، گفت: دولت‌های نهم و دهم بسیاری از کارهایی که دولت‌های گذشته فقط بیان کرده و هیچ‌گاه اقدام به عملی کردن آن نکردند، را عملی کرد.
وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید در کنار خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه خود در راستای حل  مشکلات مردم نسبت به اطلاع‌رسانی مناسب در زمینه اقدامات و خدمات دولت نیز تلاش مضاعفی داشته باشند.
فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر حضور پر شور مردم در راهپیمایی 13 آبان افزود: با توجه به نهضت‌های بیداری اسلامی در کشورهای مختلف، باید مراسم راهپیمایی سال جاری با شکوه خاصی برگزار شود.
وی اضافه کرد: ما باید با همدلی و همبستگی، خود را در دنیا به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
یوسفی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان با بهانه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند که همه آحاد جامعه به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان باید حضور پرشوری در راهپیمایی 13 آبان داشته باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول