اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادر شهید زنگویی در نهبندان:

امیدوارم دولتمردان همواره ولایی بمانند

خبرگزاری فارس: مادر شهید زنگویی در نهبندان گفت: از خداوند می‌خواهیم که سایه مقام معظم رهبری را بر سر ما نگاه دارد و خدمت‌گذاران این نظام در کمال سلامتی بتوانند به مردم خدمت کنند.

امیدوارم دولتمردان همواره ولایی بمانند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مردم نهبندان در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور سنگ تمام گذاشته و وحدت و ولایت‌مداری خویش را ثابت کردند.
خبرنگار فارس نهبندان با حاضر شدن در میان اقشار مختلف مردم با آنها به گفت‌وگو پرداخت.
در میان خانواده‌های شهدا و ایثارگران به مادر شهیدی برخورد کردم که در دستان خود عکسی از آیت‌الله خامنه‌ای و رئیس جمهور داشت و مدام صلوات می‌فرستاد و پس از اینکه به جلوی این مادر شهید رفتم با او به گفت‌وگو پرداختم.
فاطمه زنگویی، مادر شهید در ارتباط با علت حضورش در این مراسم گفت: امروز مردم نهبندان از کسی استقبال می‌کنند که طی چند سال گذشته برای کشور و این شهرستان تلاش‌های زیادی و امکانات فراوانی فراهم کرده است.
وی ادامه داد: حضوری که امروز مردم از مسئولان کشوری و رئیس‌جمهور محبوب دارند نشان از علاقه و اعتماد مردم نسبت به نظام و دولت است و همین حضورها و مراسمات سبب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام می‌شود.
مادر شهید زنگویی با بیان اینکه امروزه دشمن دیگر نمی‌تواند جلوی پیشرفت و حرکت مردم ایران را بگیرد، تصریح کرد: تا زمانی که مقام معظم رهبری و دولت‌مردانی خدمتگذار همانند رئیس جمهور را داریم و در کنار آنها در خط ولایت و اسلام گام برمی‌داریم دشمن هرگز نمی‌تواند به ما نگاه چپ داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه من و تمامی مادران شهدا فرزندانمان را برای ماندگاری اسلام، تثبیت جایگاه ولایت و تحقق ارزش‌های الهی نثار و تقدیم انقلاب کردیم، افزود: امروز اقتدار، امنیت، عزت و افتخار ما به برکت خون شهیدان و مقام ولایت محقق شده است.
مادر شهید زنگویی اضافه کرد: از خداوند می‌خواهیم که سایه مقام معظم رهبری را بر سر نگاه دارد و خدمت‌گذاران این نظام در کمال سلامتی بتوانند به مردم خدمت کنند.
وی یادآور شد: از تمام مسئولان، دولت‌مردان و شخص رئیس جمهور می‌خواهم که هیچ وقت از یاد شهدا غافل نشوند و برای رسیدگی به محرومان و خانواده‌های شهدا از یکدیگر سبقت بگیرند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول