اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان «سطر‌ها هنوز چشم براهند...» صورت می‌گیرد؛

ارائه 4500 عنوان کتاب دانشکده پزشکی شیراز در نمایشگاه

خبرگزاری فارس: در نمایشگاه «سطر‌ها هنوز چشم براهند...» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود بیش از 4 هزار و 500 عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

ارائه 4500 عنوان کتاب دانشکده پزشکی شیراز در نمایشگاه
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای اهمیت کتاب و کتابخوانی تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفته است که در آن کتاب‌های فرهنگی و تخصصی به نمایش گذاشته می‌شود.
کتاب‌های فرهنگی شامل ادبیات، علوم انسانی، هنر، زن و خانواده، مذهبی، مهدویت و... و کتاب‌های
تخصصی شامل کتب درسی مقاطع علوم پایه و بالینی، رشته پزشکی، داروسازی، دندان‌پزشکی، پرستاری و مامایی، مدیریت، توان‌بخشی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و ... است.
نقد کتاب با حضور نویسندگان صاحب نام کشوری، شب شعر با حضور شاعرانی مانند احد ده‌بزرگی، محمد امین جعفری، میلاد عرفان پور و برگزاری جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ با موضوع‌های مختلفی از قبیل نقد شبکه‌های ماهواره‌ای، روابط دختر و پسر، جنگ نرم و تأثیر آن بر خانواده، بازی‌های رایانه‌ای و ... از دیگر برنامه‌هایی است که بسیج دانشجویی در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌کند.
بخش رسانه و نرم‌افزار این نمایشگاه نیز بر عهده نهاد‌ مقام معظم ‌رهبری در دانشگاه علوم ‌پزشکی است که در کنار آن به معرفی رسانه و کنکاش در رسانه‌های مجازی می‌پردازد .
این نمایشگاه از هفتم تا هفدهم آبان ماه جاری در سالن امام علی (ع) دانشکده پزشکی واقع در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود که برای کتب عمومی 15 هزار تومان بن خرید و برای کتب تخصصی 30 تا 40 درصد تخفیف ویژه برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول