اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حاشیه دیدار جهش ترابری قم و پویا تهران/

25 دقیقه تاخیر در آغاز بازی و غیبت بسکتبالیست قمی

خبرگزاری فارس: تاخیر فراوان در آغاز مسابقه، غیبت بسکتبالیست‌های قمی در ترکیب جهش ترابری و... عناوین مهم‌ترین خبرها از حاشیه دیدار تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و پویا تهران در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال است.

25 دقیقه تاخیر در آغاز بازی و غیبت بسکتبالیست قمی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تمام رسانه در اطلاع‌سانی دیدارهای هفته نخست لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، نام تیم بانک سامان تهران را به عنوان حریف هفته نخست جهش ترابری قم معرفی کرده بودند، اما مسئولان این تیم بلافاصله در آغاز مسابقه رسما اعلام کردند که نام این تیم به پویا تغییر کرده است.
 
* اخیر فراوان در آغاز مسابقه
بر خلاف برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال، دیدار جهش ترابری قم و پویا تهران با تاخیر فراوان آغاز شد.
قرار بود این مسابقه همزمان با پنج بازی دیگر هفته نخست از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال که در شهرهای مختلف در جریان بود، برگزار شود اما بدون دلیل خاصی این مسابقه به جای ساعت 16 راس ساعت 16:25 دقیقه در سالن شهید حیدریان قم آغاز شد که البته اعتراض اصحاب رسانه و بیش از همه اعتراض تماشاگران را به دنبال داشت.
 
* غیبت بسکتبالیست قمی در ترکیب جهش ترابری قم
در حالی که انتظار می‌رفت به دنبال تغییر و تحولات فراوان در تیم بسکتبال جهش ترابری قم این تیم را امسال با بازیکنان بومی در لیگ برتر ببینیم، اما در هفته نخست خبری از آنها نبود.
گفته می‌شد پنج یا شش بازیکن قمی امسال در ترکیب تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور خواهند داشت اما به غیر از دقایقی از کوارتر چهارم که شاهرخ علامه یکی از جوان‌ترین بازیکن بسکتبال قم به زمین مسابقه آمد، خبری از دیگر بسکتبالیست قمی نبود.
 
* امتناع احمدی و صباغیان از همراهی جهش ترابری قم در لیگ برتر
محمد احمدی و امیر صباغیان دو تن از بهترین بسکتبالیست‌های استان قم در چند سال اخیر هستند که سال‌ها پیراهن این تیم را در مسابقات لیگ دسته اول و همچنین لیگ برتر فصل گذشته بسکتبال باشگاه‌های کشور برتن کرده‌اند اما امسال تیم جهش ترابری قم را در لیگ برتر همراهی نکردند.
صباغیان که سال گذشته در خدمت مقدس سربازی بود و چندان فرصت همراهی راه و ترابری را پیدا نکرد، با انتقاد از کادر فنی و نحوه مدیریت این تیم و محمد احمدی نیز به دلیل اختلاف نظر با سرمربی تیم بسکتبال جهش توسعه از همکاری با نماینده شهر خود در لیگ برتر بسکتبال امتناع کردند.
 
* استقبال کم تماشاگران نسبت به بازی‌های فصل گذشته راه و ترابری
در حالی که به هنگام برگزاری بازی‌های تیم بسکتبال راه و ترابری قم در لیگ برتر فصل گذشته بسکتبال کشور، نزدیک به دو هزار تماشاگر در سالن شهید حیدریان قم حضور می‌یافتند اما در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر و در جدال جهش ترابری قم و پویا تهران خبری از تماشاگران نبود.
البته نزدیک به 250 تا 300 نفر در جایگاه تماشاگران حضور داشتند اما آنها بیشتر از دانش‌آموزانی بودند که به نظر می‌رسید به سمت سالن دو هزار نفری مجموعه شهید حیدریان هدایت شده بودند تا اینکه به میل خود به سالن بیایند و آنها نیز بازیکن تیم فصل قبل یعنی اصغر کاردوست را تشویق می‌کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول