اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هیئت بسکتبال بوشهر:

تیم بسکتبال نفت آبادان کند و سنگین بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هیئت بسکتبال بوشهر گفت: تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل تیم ما کمی کند و سنگین به نظر می‌رسید.

تیم بسکتبال نفت آبادان کند و سنگین بود
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رضا رضازاده در پایان دیدار تیمش در مقابل نفت آبادان در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و هیئت بسکتبال بوشهر بازی بدی نبود ولی به لحاظ کیفی در سطح قابل قبولی قرار نداشت.
وی در همین خصوص اضافه کرد: در کوارتر نخست دیدار بازیکن‌های شوتزن ما توانستند توپ‌های خوبی را وارد سبد حریف کنند که این اتفاق در ادامه مسابقه با مشکل مواجه شد تا با وجود برتری ابتدایی در ادامه راه این تیم صنعت نفت آبادان باشد که دو امتیاز این مسابقه را کسب کند.
سرمربی تیم هیئت بسکتبال بوشهر با انتقاد از بازیکنان تیم خود اضافه کرد: نمی‌توان عامل بدشانسی را علت شکست در مقابل صنعت نفت عنوان کرد ولی فکر می‌کنم نبود بازیکن برش‌زن در ترکیب تیم هیئت بسکتبال بوشهر یکی از علت‌های ناکامی ما در این مسابقه بود.
رضازاده در ادامه با اشاره به بازی تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در این مسابقه خاطرنشان کرد: به عقیده من بازیکنان تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در این مسابقه کمی سنگین به نظر می‌رسیدند ولی متاسفانه بسکتبالیست‌های تیم هیئت بوشهر نتوانستند از این ضعف حریف بهره بگیرند.
وی اضافه کرد: در یارگیری پیش از فصل با مشکل مواجه شده و نتوانستیم یک بازیکن پست تخصصی را به ترکیب اضافه کنیم که این نقطه ضعف در تیم ما به خوبی مشهود بود.
سرمربی تیم بسکتبال هیئت بوشهر در پایان تصریح کرد: سعی می‌کنیم که با تمرین‌های مستمر، نخستین شکست در مسابقات لیگ را دسته اول را جبران کنیم.
تیم بسکتبال هیئت بوشهر در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول کشور با نتیجه 80 بر72 از میزبان خود صنعت نفت آبادان شکست خورد.
نماینده بوشهر در مسابقات لیگ دسته اول کشور در هفته نخست رقابت‌ها با توجه به کناره‌گیری دو تیم از مسابقات با قرعه استراحت مواجه شد.
انتهای پیام/غ30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول