اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

بسکتبالیست‌های جوان چهارمحال و بختیاری در جمع 12 تیم برتر کشور

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر تیم بسکتبال جوانان این استان در جمع 12 تیم برتر مسابقات کشوری صعود کرده‌ است.

بسکتبالیست‌های جوان چهارمحال و بختیاری در جمع 12 تیم برتر کشور
مهدی جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: تیم بسکتبال جوانان استان در حال حاضر در حال آماده‌سازی تیم برای مسابقات کشوری است که بر همین اساس ارتقای سطح آمادگی جسمانی بازیکنان در اولویت کار قرار دارد.
وی با اشاره به وضعیت تیم در لیگ جوانان کشور، گفت: با مشخص شدن حریف تیم ما از سوی فدراسیون این دیدار به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که در حال حاضر بازیکنان تیم از سطح آمادگی خوبی برای برگزاری ادامه مسابقات برخوردارند.
جمشیدی با بیان اینکه این تیم  برای حضور در جمع 12 تیم برتر کشور بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته است، گفت: بازیکنان تیم ابتدا در مرحله گروهی با کسب دو برد و یک باخت به مرحله بالاتر صعود کردند.
سرمربی تیم بسکتبال جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این مرحله نیز چنانچه بتوانیم در دو بازی رفت و برگشت تیم بندرعباس را شکست بدهیم می‌توانیم در جدول رده‌بندی مسابقات جایگاه شایسته‌ای را بدست آوریم.
وی با اشاره به پتانسیل تیم برای کسب عناوین قهرمانی در سطح مسابقات کشوری و لیگ برتر بسکتبال کشور، گفت: بازیکنان تیم از سطح آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند که امیدوارم بتوانند در پایان مسابقات مدال خوش رنگی را کسب کنند.
جمشیدی با اشاره به برگزاری تعداد جلسات تمرین‌های بازیکنان تیم، خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم در هفته دو جلسه تمرین برگزار می‌کنند که البته با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات تعداد جلسات تمرینی تیم به سه الی چهار جلسه در هفته افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به مشکلات فراروی تیم، افزود: مشکل مالی، عدم وجود امکانات کافی نظیر توپ، نامناسب بودن تعداد جلسات و زمان برگزاری تمرینات تیمی و نبود اسپانسر از دیگر مشکلات فراروی تیم بسکتبال جوانان استان است که توجه بیش از پیش مسئولان را در راستای رفع این مشکلات می‌طلبد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول