اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ دسته یک بسکتبال کشور؛

بسکتبال کاله مازندران میزبان نماینده آذربایجان غربی است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران گفت: کاله مازندران عصر جمعه در هفته دوم لیگ دسته یک بسکتبال کشور میزبان نماینده آذربایجان غربی است.

بسکتبال کاله مازندران میزبان نماینده آذربایجان غربی است
نعمت قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: هفته دوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 جمعه این هفته در بابل کار خود را پیگیری می‌کند.
وی افزود: در این دیدار که در سالن سردار شهید سجودی بابل برگزار می‌شود کاله مازندران میزبان تیم بسکتبال سرداران شهید آذربایجان غربی است.
قربانی با اعلام اینکه کاله مازندران امسال سعی دارد با نمایش توانمندی‌های خود به لیگ برتر بسکتبال کشور راه پیدا کند، تصریح کرد: این امر با تشویق و حمایت ورزش‌دوستان مازندرانی دور از دسترس نیست و تلاش و همت مسئولان و بازیکنان بسکتبالی کاله را می‌طلبد.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران اذعان داشت: هفته نخست این دوره از رقابت‌ها هفته گذشته در شاهرود برگزار شد و کاله مازندران در دیداری خارج از خانه توانست با نمایش توانمندی‌های خود در کار گروهی و تیمی هیئت بسکتبال شاهرود را با نتیجه 76 بر 56 شکست دهد.
قربانی با تاکید اینکه تیم بسکتبال کاله در ترکیب تیمی خود از بازیکنان بومی استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: سرمربی این تیم جوان رضا نوری از بسکتبالیست‌های نامی مازندران است و سرپرستی این تیم را علی محمد رجایی که خود دبیر هیئت بسکتبال استان مازندران است، بر عهده دارد.
وی با اشاره به دیدارهای تدارکاتی کاله مازندران برای آماده‌سازی خود در لیگ دسته یک بسکتبال گفت: این تیم توانست از اردوی تیم ملی جوانان بسکتبال کشورمان که در استان مازندران برگزار شد نهایت استفاده را ببرد و دو دیدار تدارکاتی با این تیم ملی داشته باشد.
به گزارش فارس، هفته دوم لیگ دسته یک بسکتبال کشور از ساعت 16 روز جمعه در سالن ورزشی سردار شهید سجودی بابل برگزار می‌شود که در آن کاله مازندران میزبان تیم بسکتبال سرداران شهید آذربایجان غربی است.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول