اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس 115 محمودآباد خبر داد:

برگزاری کلاس‌‌های امداد و نجات در محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اورژانس 115 محمودآباد گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته آموزش‌های امداد و نجات در ادارات محمودآباد و در مرحله بعدی در سطح مدارس و در نهایت برای عموم مردم برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌‌های امداد و نجات در محمودآباد
حمیدرضا فرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد در این باره اظهار داشت: شروع کلاس‌های آموزش همگانی امداد و نجات از فرمانداری این شهرستان است.
رئیس مرکز اورژانس 115 محمودآباد با بیان اینکه با برنامه‌ریزی مناسب کلاس‌های آموزش همگانی امداد و نجات در سطح ادارات محمودآباد برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب مدیران ادارات و در رأس آنها فرماندار و امام جمعه همه توان خود را به کار بستیم تا به طور جدی این کلاس‌های آموزشی را برگزار کنیم.
فرنیا افزود: با نظر مساعدت فرماندار شهرستان شروع این کلاس‌ها با آموزش کارمندان فرمانداری محمودآباد بوده و براساس برنامه، دیگر ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان  نیز از این آموزش بهره مند می‌شوند.
فرنیا ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و برگزاری جلسات با مدیریت آموزش و پرورش محمودآباد مراحل بعدی آموزش را در سطح مدارس برگزار خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه این امر کمک شایانی در برای همه گیر شدن دانش امداد و نجات در سطح خانواده‌ها می‌کند، گفت: علت برگزاری این کلاس‌ها عدم آشنایی عموم مردم با مبحث امداد و نجات بوده است.
رئیس مرکز اورژانس 115 محمودآباد افزود: با توجه به اینکه در مواقع بحرانی همانند تصادفات، غرق شدگی، سقوط از ارتفاع و اتفاقات نیاز به اقدامات اولیه و سرعت در کمک‌رسانی است، نیاز است جامعه آموزش‌های لازم در این زمینه را ببینند.
فرنیا در پایان از به کارگیری تمامی امکانات مرکز اورژانس 115 محمودآباد اعم از نیروی انسانی زبده و امکانات آموزشی برای هرچه بهتر برگزار کردن این کلاس‌ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد: مسئولان شهرستان نیز در اجرای این امر ما را راهنمایی کنند تا در آینده کمترین خسارت را در زمان بروز حادثه شاهد باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول