اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی 8 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و دریایی در بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر از راه‌اندازی هشت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و دریایی در این استان خبر داد.

راه‌اندازی 8 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و دریایی در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، قدرت درخشنده در مانور ایجاد اردوگاه اضطراری آوارگان و سیل‌زدگان در برازجان اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر با تمام توانمندی خود برای امدادرسانی به افراد حادثه‌دیده تلاش و فعالیت می‌کند و شاهد اقدامات ارزشمند این نهاد در دشتستان طی نیمه نخست امسال هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اکنون چهار پایگاه امداد نجات جاده‌ای و سه پایگاه امداد و نجات دریایی در استان بوشهر وجود دارد که فعالیت بسیار مناسبی نیز دارند.
درخشیده افزود: راه‌اندازی یک پایگاه امداد و نجات کوهستان در خائیز تنگستان از برنامه‌های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در سطح استان بوشهر است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر از راه‌اندازی هشت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و دریایی در برنامه پنج ساله در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: انجام این مهم در دستور کار قرار دارد که به فضل خدا با موفقیت اجرایی می‌شود.
این مسئول با اشاره به مانور ایجاد اردوگاه آوارگان در دشتستان اذعان داشت: در این مانور، امدادگران جمعیت هلال احمر در کمترین زمان ممکن اردوگاه اضطراری را برای اسکان سیل‌زدگان و آوارگان برپا کردند.
درخشنده تصریح کرد: سایر دستگاه‌های امداد رسان و درمانی نیز برای امداد رسانی و درمان آوارگان کار عملیاتی خود را آغاز کرده و توانایی و تجربیات خود را به نمایش گذاشتند.
وی اضافه کرد: در این مانور 100نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاه‌های امدادی شهرستان حضور داشتند.
همچنین نمایشگاهی با عنوان معرفی توانمندی‌ها و تجهیزات جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادگر شهرستان دشتستان افتتاح شد.
در این نمایشگاه هفت غرفه در قالب تجیهزات امدادرسانی، درمانی و نجات غریق، ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع هلال احمر به نمایش گذاشته شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول