اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دامغان خواستار شد:

همکاری دستگاه‏ها و مردم با عوامل سرشماری دامغان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دامغان از دستگاه‏های اجرایی و مردم خواست در مدت سرشماری نفوس و مسکن با عوامل ستاد اجرایی این طرح و آمارگیران همکاری کنند.

همکاری دستگاه‏ها و مردم با عوامل سرشماری دامغان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مرتضی علی‏آبادی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دامغان که در سالن منوچهری دامغانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان برگزار شد، خواستار ایجاد انگیزه در مردم برای مهاجرت کمتر آنها از این شهرستان به دیگر نقاط کشور شد.
وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم با سرمایه‏گذاری و ایجاد واحدهای صنعتی جدید زمینه ایجاد اشتغال و مهاجرپذیری را فراهم کنیم.
فرماندار شهرستان دامغان تصریح کرد: مسئولان دستگاه‏های اجرایی این شهرستان باید بیش از گذشته تلاش کنند تا پروژه‏هایی که در این شهرستان در حال احداث است، را پیگیری کنند تا با جذب اعتبارات و حمایت از سرمایه‏گذاران هر چه زودتر به نتیجه برسد.
علی‏آبادی خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که مدیران دستگاه‏های اجرایی باید ارائه کنند، میزان اعتبارات جذب شده برای اجرای پروژه‏های عمرانی و صنعتی در این شهرستان است.
وی به چگونگی رفتار با ارباب رجوع در دستگاه‏های اجرایی اشاره داشت و افزود: یکی از بحث‏های مهم این است که مسئولان و پرسنل دستگاه‏های اجرایی با مردم به عنوان ارباب رجوع تعامل و برخورد مسالمت‏آمیز داشته باشند و باید در این زمینه با مردم رفتار مناسب داشته و تکریم ارباب رجوع را مدنظر قرار دهند.
علی‏آبادی یادآور شد: استفاده بهینه از منابع در دستگاه‏‏های اجرایی مهم و ضروری بوده و تمام آموزه‏های دینی ما به این مسئله تاکید فراوان دارند و صرفه‏جویی باید در سرلوحه کار دستگاه‏های اجرایی قرار گیرد.
فرماندار دامغان اضافه کرد: باید به مشکلات مردم پاسخ درست دهیم و برای رفع مشکلات آنها تمام تلاش خود را به کار گیریم و نسبت به کارهایی که قرار بود، انجام شود ولی به درازا کشیده شد با شفاف‏سازی موضوع، علت آن را به مردم اطلاع‏رسانی کنیم.
وی همچنین به آغاز هفتمین مرحله سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشور اشاره داشت و گفت: در این مرحله از سرشماری نفوس و مسکن که از دوم تا 20 آبان‏ ماه سال جاری ادامه دارد، 135 نفر آمارگیر در شهرستان دامغان نسبت به سرشماری نفوس و مسکن در شهر و روستاها اقدام خواهند کرد.
فرماندار دامغان از دستگاه‏های اجرایی و مردم خواست در مدت سرشماری عمومی نفوس و مسکن با عوامل ستاد اجرایی این طرح و آمارگیران همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول