اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند تأکید کرد:

یک دقیقه تأخیر برابر با 3 ساعت تعویق در کار سرشماری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نهاوند گفت: هر یک دقیقه تأخیر و معطلی در کار مأموران سرشماری سه ساعت عملیات سرشماری را به تعویق می‌اندازد.

یک دقیقه تأخیر برابر با 3 ساعت تعویق در کار سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در جمع مأموران آمارگیری نفوس و  مسکن در دومین روز از شروع این کار بزرگ و ملی بر اهمیت اجرای صحیح و دقیق آن تأکید کرد و اظهار داشت: ثبت آمار و اطلاعات کسب شده توسط مأموران باید با نهایت دقت و صحت صورت گیرد زیرا ثبت غیر واقع اطلاعات و آمار به ضرر آحاد ملت تمام می‌شود.
وی با اشاره به تأکید مقام عظمای ولایت و همچنین استفتائات مراجع تقلید بر انجام صحیح این مأموریت مهم اشاره کرد و افزود: خانوارها نیز باید در این مدت 21 روزه علاوه بر اینکه حتماً خود یا اعضای خانواده در دسترس باشند با آماده کردن مدارک مورد نیاز در سرعت بخشیدن به انجام این حرکت مأموران را یاری کنند.
فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به در نظر گرفتن 70 دستگاه خودرو برای جابه‌جایی مأموران سرشماری تصریح کرد: تعداد 256 نفر در هفتمین مرحله سرشماری نفوس و مسکن حضور دارند.
وی ادامه داد: گستردگی مناطق روستایی در نهاوند موجب شده است که نظارت کافی برای تردد خودروها و نفرات شرکت‌کننده در این برنامه وجود داشته باشد.
زارعی‌کوشا اضافه کرد: در نهاوند 52 هزار و 600 خانوار زندگی می‌کنند که داشتن اطلاعات و آمار دقیق‌تر از نتایج و دستاوردهای این مرحله از آمارگیری نفوس و مسکن است.
وی به دیگر دستاوردهای این کار بزرگ در نهاوند برای داشتن اطلاعات و آمار دقیق از شهرهای تازه تأسیس برزول و گیان خبر داد و بیان داشت: اگر اطلاعات و آمار دقیق و صحیح در همه زمینه‌ها وجود داشته باشد مسئولان بهتر می‌توانند به مردم در عرصه‌های مختلف خدمت کنند.
فرماندار شهرستان نهاوند کاهش مدت زمان بین سرشماری از 10 سال به پنج سال توسط دولت نهم و دهم را نشان از عمق توجه دولتمردان برای خدمت صادقانه به مردم خواند و خاطرنشان کرد: انجام این کار مهم مورد تأیید مقام معظم رهبری و مراجع تقلید و همه مسئولان عالی‌رتبه نظام است بنابراین انجام مأموریت توسط مأموران باید به عنوان وظیفه‌ای اعتقادی تلقی شود زیرا در نهایت خدمت به مردم را در پی دارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول