اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

سرشماری نفوس نقشه راهی برای بررسی نیازهای کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: سرشماری نفوس و مسکن نقشه راهی برای مدیریت، برنامه‌ریزی، پیشرفت و بررسی نیازهای کشور است.

سرشماری نفوس نقشه راهی برای بررسی نیازهای کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه در حال احداث مدرسه علمیه امام علی (ع) شهرستان ساری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همکاری مردم استان در سرشماری نفوس و مسکن با ارائه پاسخ‌های صادقانه ضروری است، بیان داشت: برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی‌های دولت بر اساس آمار دقیق از جمعیت کشور است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب نخستین اقدام را در سرشماری داشته و با ارائه اطلاعات کامل و دقیق از پرسش‌هایی که در سرشماری انجام می‌شود در سرشماری نفوس و مسکن امسال شرکت داشتند.
طبرسی با اشاره به اینکه حضور رهبر انقلاب در سرشماری نشان از اهمیت این فعالیت است، تصریح کرد: توسعه کشور منوط بر سرشماری و داشتن اطلاعات دقیق از مردم است.
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: سرشماری نفوس و مسکن نقشه راهی برای مدیریت، برنامه‌ریزی، پیشرفت و بررسی نیازهای کشور است که ارائه دقیق اطلاعات به مسئولان آمار کمک می‌کند تا دسترسی به اهداف کشور دقیق‌تر انجام شود.
وی حضور منسجم همه مردم را در آمارگیری امسال ضروری دانست و گفت: تصمیماتی که برای کشور اتخاذ می‌شود تاثیر زیادی در آینده کشور دارد و برای مدیریت دقیق باید با دست پر و اطلاعات کامل اقدام به برنامه‌ریزی کرد.
طبرسی یادآور شد: برای دستیابی به عدالت اجتماعی با میزان اعتباری که در اختیار دولت است ایجاب می‌کند تا سرشماری خوبی از نفوس و مسکن داشته باشیم.
خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه رسانه‌ها از دوران دفاع مقدس تاکنون در اطلاع‌رسانی دقیق و کارساز وظیفه خود را به درستی انجام دادند، خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف به ویژه پیروزی انقلاب موثر بوده و نیز در انتخابات توانست خوش بدرخشد.
وی ادامه داد: حضور و کمک مردم در سرشماری نفوس و مسکن باید مانند حضور در انتخابات باشد و این تاکید نشان از اهمیت موضوع در کشور است.
طبرسی اذعان داشت: نیاز است برای اعتمادسازی از عملکرد دولت اطلاع‌رسانی دقیقی انجام شود که در این بخش تریبون‌های نماز جمعه به ارائه عملکرد دولت به مردم نیز اختصاص می‌یابد.
نماینده ولی فقیه در مازندران متذکر شد: حضور مردم مازندران در سرشماری نفوس و مسکن الزامی است و نباید در این باره از استان‌های دیگر در ارائه پاسخ‌های دقیق عقب باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول