اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

2 طرح‌ ورزشی در قم به بهره‌‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم گفت: مراسم بهره‌برداری از دو طرح ورزشی استان قم به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شود.

2 طرح‌ ورزشی در قم به بهره‌‌برداری می‌رسد
عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به بهره‌برداری از دو طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین موسی‌پور، استاندار قم در منطقه پردیسان، در مراسمی ویژه دو پروژه از طرح‌های ورزشی مورد بهره‌برداری در هفته تربیت بدنی و ورزش به صورت همزمان افتتاح خواهند شد.
جهان‌بینی ادامه داد: این طرح‌ها شامل زمین چمن مصنوعی ستاره و مجتمع ورزشی قصر آبی قم است که در راستای توسعه بخش عمرانی ورزش قم احداث شده‌اند و همگی این طرح‌ها زمینه‌ساز توسعه بیش از پیش سرانه فضاهای ورزشی در استان قم خواهند بود.
وی با اشاره به تاثیر مطلوب افزایش سرانه فضاهای ورزشی استان قم با بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی مورد نظر تصریح کرد: در طرح‌های ورزشی که در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره‌برداری می‌رسند، توجه خاصی به توزیع عادلانه سرانه در شهر پردیسان شده است.
مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد:‌ از بین دو طرح ورزشی مورد افتتاح در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال، مجتمع ورزشی قصر آبی در شهر پردیسان قم است که در زمینی به مساحت هزار و 500 متر‌مربع با زیربنای 2 هزار و 200 متر احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: زمین این مجتمع توسط سازمان راه و شهرسازی واگذار شده است که با شروع پروژه در سال 1387 این مجتمع زیبا و مجلل با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.
جهان‌بینی عنوان کرد: دیگر طرح مورد بهره‌برداری در هفته تربیت بدنی و ورزش زمین چمن مصنوعی ستاره است که این طرح نیز در زمینی با واگذاری زمین از سازمان راه و شهرسازی در مساحت هزار و 200 متر‌مربع با زیربنای 800 متر‌مربع، احداث آن در مدت زمان شش ماه انجام پذیرفته و برای آن اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال هزینه شده است.
وی توجه به توسعه فضا و امکانات ورزشی بانوان را نیز یکی از موضوعات مهم و دارای اولویت وزارت ورزش و جوانان عنوان و اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر نگاه خاصی به توسعه فضا و تجهیز امکانات ورزشی در قم شده است.
مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: قم یکی از استان‌های پیشرو کشور در توسعه سرانه فضاهای ورزشی است و این مهم حاصل نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان و استانداری قم به توسعه ورزش است و قطعا با بهره‌برداری از طرح‌های هفته تربیت بدنی و ورزش و طرح‌های نیمه‌ تمام که تا پایان سال افتتاح خواهند شد، شاهد رشد چشمگیری در توسعه سرانه فضاهای ورزشی قم خواهیم بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول