اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان خبر داد:

راهیابی 20 معلم کردستانی به مرحله کشوری اقدام پژوهی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: با برگزاری چهاردهمین برنامه اقدام پژوهی معلمان پژوهنده کردستانی، 20 معلم پژوهنده کردستانی به مرحله کشوری راه یافتند.

راهیابی 20 معلم کردستانی به مرحله کشوری اقدام پژوهی
خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: راه یافتگان به مرحله استانی از هر دوره تحصیلی شامل شش نفر و یک نفر از کارکنان مجموعه آموزش و پرورش استثنایی و یک نفر از کارکنان کادر اداری هستند.
وی افزود: در دوره ابتدایی عبدالله محمدی عیسی‌آباد، زهرا اوجی، کبری اعظمی و ژیلا نعمتی از ناحیه 2 سنندج، خدیجه روستایی از مریوان و ابراهیم کریم‌زاده از زیویه حائز رتبه‌های برتر در این مرحله شدند.
وی بیان داشت: در دوره راهنمایی شایسته چارداولی و شهلا اسدی از ناحیه یک سنندج، وحید محمد علی از کرانی، زاهد رضایی، لیلا مجاور و فرشته تابعی  از کامیاران رتبه‌های برتر این مقطع را کسب نکردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: در دوره متوسطه نیز سید محمد سید شکری از بیجار، هایده مالک از سروآباد، منیژه حسنی از موچش، لیلا آزاد وار از ناحیه 2 سنندج، اسعد محمدی بلبان آباد از دهگلان و نادر حسین پناهی از دیواندره رتبه‌های برتر را کسب کردند.
ساکی تصریح کرد: همچنین فروغ حسینی در آموزش و پرورش استثنایی از ناحیه دو سنندج و محمد صدیق باستان از سقز در رشته اداری حائز رتبه‌های برتر استان شدند. 
وی اضافه کرد: در جلسه استانی هفته پژوهش برابر مصوبه شورای تحقیقات که تاریخ آن در آینده اعلام می‌شود از نفرات برتر استان تقدیر خواهد شد.
وی در پایان سخنان خود بیان داشت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.kurdresearch.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول