اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت؛

برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در فارس

خبرگزاری فارس: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی امروز در 6 هزار و 600 واحد آموزشی استان فارس برگزار شد.

برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این مراسم که بعد از ظهر امروز به صورت نمادین در مدرسه دخترانه تیزهوشان فرزانگان حضرت زینب (س) شیراز برگزار شد، معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در سخنانی اظهار داشت: این انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی بود که حدود 700 هزار دانش‌آموز در این استان نمایندگان خود در شورای دانش‌آموزی را انتخاب کردند.
محمد جعفری ابراز داشت: دانش‌آموزان در قالب این انتخابات، چگونگی مشارکت در سرنوشت خود را فرامی‌گیرند و برگزاری این انتخابات تمرینی برای آشنایی با نحوه مشارکت‌ها در برنامه‌های مختلف ملی است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با مشارکت در انتخابات می‌آموزند که به روش‌های آزادمنشانه و با اختیار خود، امور را به افرادی بسپارند که به نمایندگی از آنها مسائل و مشکلاتشان را در سطوح بالاتری پیگیری کنند.
جعفری همچنین تصریح کرد: شورای دانش‌آموزی در واقع  کوچک‌ترین نهادی است که خواسته‌های دانش‌آموزان در مدرسه توسط نمایندگان آنها از مدیر و سایر دست‌اندرکاران در مدرسه مطالبه و پیگیری می‌شود.
معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس خاطرنشان کرد: شوراهای دانش‌آموزی به نوعی فاصله بین مدیر، دفتر و کلاس درس را کوتاه کرده و باعث ایجاد رابطه‌های نزدیک‌تری با مدیران می‌شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول