اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ارتباط بیشتر شهروندان رشتی با اعضای شورا؛

سامانه پیام کوتاه شورای رشت راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: نخستین سامانه پیام کوتاه شورای شهر رشت با هدف ارتباط بیشتر شهروندان با اعضای این شورا راه‌اندازی شد.

سامانه پیام کوتاه شورای رشت راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیر روابط عمومی شورای شهر رشت صبح امروز در جریان آغاز ‌به‌کار سامانه پیام کوتاه در این شورا، اظهار داشت: با راه‌اندازی این سامانه مردم می‌توانند نقطه نظرات و انتقادهای خود را به اعضای شورای شهر ارسال کنند.
حجت‌الاسلام محمدابراهیم رفعتی با بیان اینکه این سامانه برای نخستین بار در شورای شهر رشت راه‌اندازی شده است، اذعان داشت: سامانه پیام کوتاه شورای رشت به شماره 2000131 آماده دریافت تمام پیام‌های شهروندان رشتی است.
وی هدف از راه‌اندازی این سامانه را ارتباط بیشتر شهروندان با اعضای شورای شهر رشت عنوان کرد و گفت: از این پس شهروندان می‌توانند نظرات، انتقادها، پیشنهادها و مشکلات محله خود را که از دید مسئولان و مدیران شهری مغفول مانده است به صورت پیام کوتاه به شماره مذکور پیامک کنند.
مدیر روابط عمومی شورای شهر رشت ادامه داد: شهروندانی که تمایل دارند با هر یک از اعضای شورای شهر رشت ارتباط برقرار کنند با ارسال یک پیام کوتاه این امکان برای آنها فراهم می‌شود و به طور یقین اعضای شورای شهر رشت نیز پاسخگوی مشکلات آنها خواهند بود.
وی با تاکید بر اینکه شهروندان می‌توانند در انجام وظایف مدیران مشارکت داشته باشند، خاطرنشان کرد: اخلاق و حقوق شهروندی ایجاب می‌کند که شهروندان مشکلات را به مسئولان انتقال دهند تا سیما و منظر شهر رشت با مشارکت و همدلی مدیران و مردم شایسته یک کلانشهر واقعی باشد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول