اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش دشتی:

650 دانش‌آموز دشتی عضو شورا می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش دشتی با اشاره به اینکه انتخابات شورای دانش‌آموزی با حضور هشت هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود، گفت: در نهایت 650 دانش‌آموز برای عضویت در شوراها انتخاب می‌‌شوند.

650 دانش‌آموز دشتی عضو شورا می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید نیام والدین‌حسینی پیش از ظهر امروز در آیین زنگ انتخابات شوراهای دانش‌آموزی دشتی بر اهمیت برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تاکید کرد و اظهار داشت: تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و مشارکت و تعاونی، همچنین ارتقای اعتماد به نفس و عزت نفس در دانش‌آموزان از اهداف مهم شورای دانش‌آموزی است که هر ساله انتخابات آن در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.  
معاون آموزش و پرورش دشتی به محاسن تشکیل شورای دانش‌آموزی در مدارس اشاره و افزود: در این برنامه عظیم دانش‌آموزان به خود باوری و اعتماد به نفس می‌رسند و برای حضور در میادین سیاسی ـ اجتماعی کشور آماده می‌شوند.
وی ادامه داد: این انتخابات در 99 آموزشگاه و با حضور هشت هزار دانش‌آموز دختر و پسر اجرا می‌شود و در مجموع 650 نفر برای عضویت در شوراها انتخاب می‌ شوند.
در این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش در زمینه انتخابات شوراهای دانش آموزی قرائت شد. در قسمتی از این پیام آمده است: همفکری و تبادل افکار از سنت‌های حسنه است.
در ادامه این پیام نیز آمده است: شوراهای دانش‌آموزی به عنوان رکن اساسی مدرسه یکی از پرطرفدارترین و اصلی‌ترین محورهای فعالیت‌های گروهی مدارس هستند که به عنوان بازوی پرتوان مدیران مدارس می‌باشند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول