اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور؛

شورای عالی کودک در کرمان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: برای نخستین بار در کشور و به پیشنهاد این کانون شورای عالی کودک و نوجوان در استان کرمان تشکیل می‌شود.

شورای عالی کودک در کرمان تشکیل می‌شود
مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در استان کرمان کارگروه‌های بسیاری فعالیت می‌کند و ایجاد کارگروه و یا شورای عالی کودک و نوجوان در این منطقه ضروری است.
وی با بیان اینکه علاوه بر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نهادها و مجموعه‌های دیگری مانند آموزش و پرورش و بهزیستی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارند، بیان داشت: راه‌اندازی شورای عالی کودک و نوجوان در زمینه تصمیم‌گیری‌های واحد به جای فعالیت‌های موازی موثر است.
گنجعلیخانی تصریح کرد: با راه‌اندازی شورای عالی کودک و نوجوان می‌توان برای پیشبرد اهدافی چون کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان گام برداشت.
وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برای نخستین بار پیشنهاد ایجاد شورای عالی کودک و نوجوان را به استاندار کرمان ارائه کرد.
گنجعلیخانی با اشاره به اینکه استاندار کرمان موافقت خود با راه‌اندازی این شورا اعلام کرده است، بیان کرد: شورای عالی کودک و نوجوان به زودی در استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.
وی عنوان کرد: استان کرمان به عنوان پایلوت کشوری برای نخستین‌بار نام‌نویسی و عضوگیری اینترنتی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را انجام می‌دهد.
گنجعلیخانی گفت: با توجه به اینکه بودجه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پاسخگوی فعالیت‌های این مجموعه نیست، مدیران کانون استان کرمان با حضور در شهرستان‌های مختلف و دیدار با فرمانداران، شهرداران و بخشداران تفاهمنامه‌ای را امضا می‌کنند.
وی افزود: بر اساس این قرارداد اعتباری از محل اعتبارات شهرستانی برای فعالیت‌های کانون در آن منطقه اختصاص داده می‌شود.
گنجعلیخانی با بیان اینکه تاکنون 15 تفاهمنامه در استان کرمان منعقد شده است، اظهار داشت: طرح تفاهمنامه‌های شهرستانی کانون در راستای انجام مطلوب‌تر فعالیت‌ها راهگشا بوده است.
وی اذعان کرد: طرح تفاهمنامه که برای نخستین بار در کشور در استان کرمان اجرایی شده است در همایش کانون در مشهد مقدس در جمع مدیران کانون‌های کشور ارائه می‌شود تا آنها بتوانند از این طرح استفاده کنند.
گنجعلیخانی از همکاری مطلوب استانداری، آموزش و پرورش، شهرداری، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، صدا و سیما، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان تبلیغات اسلامی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان خبر داد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول