اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های سخنرانی رئیس جمهور در بیرجند؛

پرچم‌های سه رنگ ایران، دعای باران رئیس جمهور و آمین بیرجندی‌ها

خبرگزاری فارس: مراسم سخنرانی امروز رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی بیرجند با شکوه و جلوه خاصی برگزار شد که طی آن مردم با شور و اشتیاق از رئیس‌جمهوری استقبال کردند.

پرچم‌های سه رنگ ایران، دعای باران رئیس جمهور و آمین بیرجندی‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، با وجود درخواست ارتقای شهر خوسف به شهرستان که یکی از خواسته‌های اهالی این بخش بوده است اما حضور کسانی که در سفر سوم خواهان ارتقای بخش خوسف به شهرستان بوده در ورزشگاه کمرنگ بود و پلاکارد، پرچم در مراسم استقبال از رئیس جمهور در زمینه ارتقای این بخش به شهرستان در ورزشگاه آزادی بیرجند دیده نمی‌شد، اما امام جمعه بیرجند به این خواسته آنان اشاره کرد.
در آخر سخنان رئیس جمهور یکی از بانوان نامه خود را می‌خواست به دست رئیس جمهور برساند و رئیس جمهور از روی جایگاه دستور داد تا نامه او را بگیرند.
تعدادی از بانوان در پایان مراسم استقبال مشغول نوشتن نامه برای مشکلات خود بودند و نامه‌های خود را به داخل چهار کیسه که ویژه نامه‌های ریاست جمهوری بود انداختند.
با توجه به شلوغی جمعیت در پایان مراسم استقبال از رئیس جمهور در هنگام خروج از در ورزشگاه آزادی بیرجند یک نفر از شهروندان بیرجندی مصدوم شد که توسط نیروهای هلال احمر به درمانگاه برای معالجه اعزام شد.
اکثر استقبال‌کنندگان از رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی بیرجند را جوانان تشکیل می‌دادند که با سخنان رئیس جمهور احساسات خود را با شور خاصی به رئیس جمهور بازگو می‌کردند.
حضور معلولان  و جانبازان استان برای استقبال از رئیس جمهور در مراسم استقبال در ورزشگاه آزادی بیرجند نیز حضور پررنگی بود.
بسیاری از روستاییان که از روستاهای دور و نزدیک برای استقبال از رئیس جمهور آمده بودند با در دست داشتن پرچم بر روی چمن ورزشگاه نشسته و گوش به سخنان رئیس جمهور بودند تا از مشکلات روستاییان بگوید و برای آنان خبر خوشی داشته باشد.
با توجه به اینکه خراسان جنوبی یک استان خشک و کم آبی است در پایان رئیس جمهور برای نزول باران رحمت الهی دعا کرد و مردم با دست به دعا برداشتن برای نزول رحمت الهی به این استان شور خاصی را به این مراسم دادند.
مراسم استقبال از رئیس جمهور تا ساعت یک بعد از ظهر به طول انجامید که بسیاری از دانش‌آموزان ورزشگاه را ترک کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول