اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خبر داد:

تلاش دولت برای توزیع عادلانه امکانات ورزشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تاکید کرد: یکی از مهم ترین اهداف دولت و وزارتخانه ورزش و جوانان توزیع عادلانه امکانات ورزشی در سراسر کشور است.

تلاش دولت برای توزیع عادلانه امکانات ورزشی
بهروز منتقمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در رشته‌های مختلف ورزشی، قهرمانانی تربیت کرده و از آنها در مسابقات بین‌المللی و جهانی به ویژه المپیک توقع کسب مدال و موفقیت داشته باشیم، باید زیرساخت‌های لازم را برای توسعه ورزش کشور فراهم کنیم.
وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در تامین زیرساخت‌های ورزشی توزیع عادلانه امکانات است، چرا که اگر تمام امکانات در چند شهر بوده و بقیه مردم از دسترسی به آن محروم باشند، به طور قطع ضربه خواهیم خورد.
این مسئول ورزشی خاطرنشان کرد: ایران دارای جمعیت جوانی است و جوانان و نوجوانان ما در رشته‌های مختلف ورزشی استعدادهای بسیاری دارند که باید این توانمندی‌ها پرورش یابد.
منتقمی گفت: دولت از ابتدای حضور خود توسعه امکانات ورزشی در سراسر کشور با هدف توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات را در دستور کاری قرار داد که خوشبختانه بخش مهمی از این هدف مهم تحقق یافته است.
وی افزود: به همین دلیل است که امروز مردم اکثر نقاط کشور به امکانات ورزشی حتی در سطح حداقلی دسترسی داشته و می‌توانند از آنها استفاده کنند.

امکانات ورزشی در استان البرز توسعه می‌ِیابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه اولویت‌های این اداره چیست؟ گفت: ما در ابتدا بر اساس برنامه‌ریزی که داشتیم، داشته‌های موجود و نیازهای استان در حوزه ورزش را برآورد کردیم.
منتقمی ادامه داد: به طور قطع با وجود تمام تلاش‌های ارزشمندی که دولت برای افزایش و توسعه امکانات ورزشی در کشور انجام داده،‌ در استان‌ البرز با کمبودهایی روبه‌رو هستیم که در گام نخست رفع این نواقص را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
وی تاکید کرد: بنابراین در تلاش هستیم تا با توسعه امکانات ورزشی در استان البرز فرصت پرورش یافتن جوانان و نوجوانان بیشتری را فراهم کرده و در صورت تحقق این مهم بسیاری از اهداف ما برآورده خواهد شد.
منتقمی در پایان اظهار داشت: در گام‌های بعدی به دنبال علمی سازی ورزش و توسعه ورزش همگانی در استان البرز هستیم که به مرور و با حمایت‌های مردم و مسئولان این برنامه‌ها را اجرایی خواهیم کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول