اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی نکا:

30 درصد بودجه‌ ورزشی برای بانوان هزینه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی نکا گفت: 30 درصد بودجه‌های ورزشی برای بانوان هزینه می‌شود.

30 درصد بودجه‌ ورزشی برای بانوان هزینه می‌شود
رئیس اداره تربیت بدنی نکا دوشنبه شب در حاشیه برگزاری مراسم جشنواره هنری ورزشی بانوان در سالن شهدای گمنام نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا اظهار داشت: شهرستان نکا در کسب مدال‌ها و مقام‌های مختلف ورزشی در رده بانوان از پیشرفت مناسبی برخوردار است.
حسین بریمانی گفت: حمایت از ورزش بانوان در دستور کار ما قرار دارد و باید در این رابطه، بانوان ورزشکار و مربیان آنان نیز به‌درستی وارد شوند و در پیشرفت ورزش بانوان تلاش کنند.
وی بیان داشت: تقاضا داریم بانوان ورزشکار و مربیان آنان با تلاش بیشتر و با معرفی ورزشکاران در سطح ملی و قهرمانی، موجب پیشرفت شهرستان را در این راستا فراهم کنند.
بریمانی با اشاره به برگزاری این دوره از جشنواره هنری ورزشی، یادآور شد: این جشنواره با هدف شناساندن هنر و توانمندی‌های مختلف ورزشی در رشته‌های مختلف برگزار شد.
این مسئول افزود: در این جشنواره هیئت‌های مختلف ورزشی در رشته‌های تکواندو، کاراته، رزم سلطان و آمادگی جسمانی به ارائه هنرهای ورزشی خود می‌پردازند.
رئیس اداره تربیت بدنی نکا بیان داشت: اکنون 30 درصد بودجه‌های ورزشی برای بانوان هزینه می‌شود.
بریمانی ادامه داد: در صورت فعالیت بیشتر بانوان در امر ورزش و کسب مقام‌های فراوان، سهم بیشتری از بودجه شهرستانی را به ورزش بانوان اختصاص می‌دهیم.
وی اضافه کرد: بانوان ما اکنون در رشته‌های مختلف ورزشی صاحب نام و مقام هستند و باید در این رابطه با ایجاد توانمندی لازم، این مدال‌آوری‌ها را افزایش دهیم.
بریمانی ادامه داد: استفاده از امکانات و فضاهای ورزشی مختص همه جامعه است و در این راستا بانوان و آقایان با دارا بودن فضاهای مناسب ورزشی در شهرستان می‌توانند از سلامت روح و جان بهره‌مند شوند.
این مسئول در پایان اذعان داشت: فراهم کردن زیرساخت‌های مختلف ورزشی در شهرستان، فرصتی مناسب برای بهره‌مندی آحاد جامعه از ورزش است که امیدواریم در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول