اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یادواره شهید فهمیده مطرح شد؛

شهدا برترین الگوی دانش‌‌آموزان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: بزرگترین الگوی دانش‌آموزان، شهدای دانش‌آموز هستند.

شهدا برترین الگوی دانش‌‌آموزان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بهروز منتقمی عصر امروز در نخستین جلسه کمیته تربیت بدنی البرز، یادواره شهید فهمیده و 36 هزار دانش‌آموز شهید که در اداره کل ورزش و جوانان این استان در کرج برگزار شد اظهار داشت: جوانان و نوجوانان امروز را باید با اهداف و آرمان‌های دانش‌آموزان شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا کرده و آنان را بر حفظ آن آرمان‌ها موظف سازیم.
وی عنوان کرد: مسئولان باید تلاش کرده تا شخصیت والای دانش‌آموزان شهید را در دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز بشناسانند و آنان را به نوجوانان و جوانان امروز معرفی کنند.
این مسئول با بیان این که در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزانی بودند که درس و مدرسه را رها کرده و برای حفظ این سرزمین به جبهه‌ها رفته و با در دست گرفتن اسلحه با دشمن به مبارزه پرداختند اظهار داشت: امروز نوجوانان و جوانان در صحنه‌هایی دیگر از جمله علم و دانش و میدان مسابقات ورزشی باید نامی درخشان از خود به جای بگذارند.
منتقمی گفت: با توجه به نزدیک شدن 13 آبان سالروز شهادت دانش‌آموز شهید حسین فهمیده این اداره کل در نظر دارد تا با اجرای برنامه‌های ورزشی و نشست‌های گوناگون گامی در جهت بزرگداشت مقام شامخ این دانش آموزان شهید بردارد.
وی تأکید کرد: برگزاری هرچه با شکوه‌تر مسابقات ورزشی در این ایام از جمله اهداف این کمیته است که برگزاری این مسابقات با مشارکت سایر دستگاه‌های مرتبط در این ایام برگزار خواهد شد.
این مسئول تأکید کرد: امسال برگزاری مسابقات ورزشی یادواره شهید فهمیده باید نسبت به دوره‌های قبلی تفاوت داشته باشد.
وی تصریح کرد: لذا مشارکت بیش از پیش دستگاه‌های ذیربط و هیئت‌های ورزشی نقش موثری در تحقق اهداف مورد نظر دارد.
منتقمی خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی یادواره شهید فهمیده امسال با حضور بسیاری از دوستداران ورزش در استان البرز برگزار خواهد شد.
به گفته وی در استان البرز 250 هزار ورزشکار، 49 هیئت در بخش آقایان و 44 هیئت در قسمت بانوان وجود دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول