اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذرماه صورت می‌گیرد؛

اعلام نتایج آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از اعلام نتایج آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا پایان آذرماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

اعلام نتایج آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم آبادان
فرهاد پورغراوی علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم به‌منظور آشنایی هر چه بیشتر جوانان با معارف و مفاهیم عرفانی و مبانی دینی در این شهرستان برگزار شد.
وی افزود: پایگاه اینترنتی اداره آموزش مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور به‌منظور ثبت‌نام علاقه‌مندان در این آزمون فعال شده و شرکت‌کنندگان پس از مراحل ثبت‌نام با استقبال در این آزمون شرکت کردند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان برگزاری این آزمون را بسیار مثبت و رضایت‌مند تلقی کرد و گفت: این آزمون شامل ترجمه و تفسیر قرآن بوده که نتایج آن حداکثر تا آذرماه سال‌ جاری اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور در شهرستان برگزار شد افزود: قرآن و سفارش‌های پیوسته‌ پیامبر اسلام(ص) درباره‌ آن سبب شد تا این کتاب در سراسر زندگی مردم راه یابد.
پورغراوی علوانی تصریح کرد: حفظ قرآن همواره، به‌عنوان یک سنت و عبادت بزرگ، در میان مسلمانان مطرح بوده و حتی پس از پدید آمدن صنعت چاپ نیز موقعیت خود را حفظ کرد.
وی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ نرم سعی در تخریب و تحریف افکار جوانان جامعه را دارد اضافه کرد: باید باید با برگزاری مسابقات و برنامه‌های متنوع دینی ـ مذهبی جوانان را به سوی گرایشات اسلامی سوق داده و از تحریف افکار آنها جلوگیری کرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان ادامه داد: امروز دشمن سعی دارد با ترویج افکار الحادی در میان جوانان آنها را به آینده جامعه و سرنوشت انسانی مأیوس کرده، اعتقادات دینی و باورهای مذهبی را در ذهن و اندیشه جوانان بخشکاند.
وی خاطرنشان کرد: امروز جوان‌ها بدانند که هدف توطئه‌ بسیار خطرناک است و این خطرها هر جایی که اسلام و ایمان و نسل جوان دل به سوی معنویت و حقیقت دارد، وجود دارد.
پورغراوی علوانی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با توجه هر چه بیشتر مسئولان به امر دین و فرهنگ دینی در جامعه شاهد ارتقای سطح دینی و عرفانی جوانان در شهرستان باشیم.
انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول