اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای قرآن سوادکوه تشکیل شد

خبرگزاری فارس: سومین جلسه شورای قرآن شهرستان سوادکوه در فرمانداری شهرستان تشکیل شد.

شورای قرآن سوادکوه تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، معاون فرماندار سوادکوه پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای قرآن شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه همه گیر شدن قرآن کریم موجب سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه را فراهم می‌آورد، گفت: تشکیل شورای قرآن بر طبق منشور قرآنی کشور و تاکیدات مسئولان کشوری و استانی تشکیل شده است.
لهراسب رحمتی با بیان اینکه اداره و نهادهایی مانند تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، بسیج، اوقاف فعالیت‌هایی در زمینه قرآنی دارند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های قرآنی باید با مشارکت همه دستگاه‌ها و با تاکید بر ارتقای کمی و کیفی آن صورت گیرد.
رحمتی خواستار برگزاری منظم و با برنامه‌ریزی جلسات شورای قرآن شهرستان سوادکوه شد و گفت: کمیته‌های پنجگانه شورای قرآن جلسات ماهانه با حضور اعضا و دبیر شورا انجام دهند و جلسات شورای قرآن نیز سه ماه یک بار برگزار شود.
حجت الاسلام احمد محمودیان امام جمعه زیراب نیز با اشاره به اینکه تلاش پیامبر اکرم و ائمه در راستای عملی کردن دستورات قرآن بوده، متذکر شد: پیروزی انقلاب اسلامی، در راستای عمل به فلسفه عملی قرآن در تشکیل حکومت اسلامی بوده است.
در ادامه این جلسه اعضا به بیان دیدگاه‌ها و گزارشی از فعالیت‌های خود پرداختند.
شورای قرآن شهرستان سوادکوه با حضور ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان و با ریاست فرماندار و دبیری اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول